Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی طی انجام چهار طرح اطلاعاتی و ضربتی در مشهد سه باند بزرگ قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه را در مشهد ردزنی و متلاشی کردند.

ایران آنلاین /مهدی خدابخشی سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ، گفت: در این عملیات‌ها ضابطین قضایی موفق شدند با شناسایی مخفیگاه‌ها و انبار‌های متهمان دستگیر شده، مقدار ۷۰۰ هزار انواع مواد محترقه که بخش اعظمی از آن نارنجک‌های دستی بودند را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی و با قرار متناسب قضایی راهی زندان شده‌اند. ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در این مدت توانسته ۴۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه خطرناک را از دیگر شهرستان‌های سطح استان کشف و ده‌ها متهم را نیز به دام بیاندازد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه