Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی «وقتشه» که در ایام عید با ویژه برنامه‌اى نوروزى از روزهاى پایانى اسفند به استقبال بهار رفته بود، به پخش روتین خود بازخواهد گشت و از آنجایى که این ویژه برنامه‌ها با رضایت مدیران مواجه شده ساعت پخش آن از ساعت ٢٠ به ٢١ منتقل و از شنبه راس این زمان مقرر از شبکه نسیم روى آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گفتنى است؛ شب گذشته على درستکار مهمان این برنامه بود و از حال و هواى عید و کتابخوانى و موضوعاتى از این دست سخن گفت و همچنین در پایان گفتگو براى اولین بار در «وقتشه» از ازدواج دخترش و پدرزن شدن خودش خبر داد.

همچنین امشب نیز نیما نکیسا و هادى طباطبایى دروازه بانان سابق تیم ملى مهمان برنامه «وقتشه» با اجراى کامران تفتى و به تهیه کنندگى ابوالفضل صفرى و مقداد مومن نژاد هستند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی اخبار هنرمندان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

در این اطلاعیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ تعیین شده است.

همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ۲۲/۳۰ بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از محل میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین