Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه هیأت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان رهبری، شنبه 18 فروردین در دبیرخانه این مجلس در تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا،نخستین جلسه هیأت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان رهبری، شنبه 97/1/18 در دبیرخانه این مجلس در تهران، برگزار می‌شود.

اعضای این هیأت 10 نفر از اعضای مجلس خبرگان هستند که در اجلاسیه اسفندماه با رأی نمایندگان این مجلس انتخاب شدند و ریاست آن را آیت‌الله جنتی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیات و حجج اسلام:
1.عباس کعبی
2.سیدهاشم حسینی بوشهری
3.سیدابراهیم رئیسی
4.عبدالمحمود عبداللهی
5.محسن قمی
6.محمود محمدی عراقی
7.محسن محمدی اراکی
8.قربانعلی دری نجف آبادی
9.محمدهادی عبدخدایی
10.ابوالقاسم وافی
اعضاء هیأت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری را تشکیل می دهند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای