Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:52:12 GMT

دو و میدانی کاران قم به عضویت تیم ملی نوجوانان در می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۹۹۶۴

دو و میدانی کاران قم به عضویت تیم ملی نوجوانان در می‌آیند

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با تمجید از عملکرد دو و میدانی کاران قمی در رکوردگیری استعدادهای پایه کشور گفت: دو و میدانی کاران قم به عضویت تیم ملی نوجوانان در می‌آیند.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملکرد درخشان دو و میدانی کاران قمی در رقابت‌های دو و میدانی استعدادیابی پایه کشور سبب شده شانس دو و میدانی قم برای در اختیار داشتن چند سهمیه در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رشد فزاینده آمار ورزشکاران مدال آور استان قم در رشته دو و میدانی در رویدادهای مختلف کشوری سبب شده استان قم در سطح کشور در این رشته دارای جایگاهی ویژه باشد و آینده دو و میدانی کشور در برخی از مواد به ورزشکاران قمی وابسته است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در رقابت‌های رکوردگیری دو و میدانی برترین‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور دو و میدانی کاران قمی حضوری موفق داشتند و توانستند در ۴ ماده عنوان نخست را از آن خود کنند.

رضایی بیان داشت: در این رقابت رکورد گیری ۹۰ دو و میدانی کار از نقاط مختلف کشور شرکت کردند و در مواد پرش با نیزه، پرتاب وزنه، ۲۰۰ متر و ۱۱۰ متر با مانع، عناوین برتر و عنوان نخست به نمایندگان استان قم اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: در ۱۱۰ متر بامانع علی کشاورز با ثبت زمان ۱۴.۸۴ ثانیه اول شد و در ۲۰۰ مترعلی قاسم بابایی با زمان  ۲۲.۱۵ ثانیه عنوان نخست را ازآن خود کرد و در پرش با نیزه سیدعلی حسینی با عبور از مانع ۳.۹۰ متر بالاتر از سایر رقبای خود قرار گرفت و محمدتقی مهرعلی در پرتاب چکش رده سنی جوانان با رکورد ۱۶.۲۵ متر گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربود و در صدر ایستاد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: طبق اعلام کمیته رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی، این دوره از مسابقات با هدف ارزیایی عملکرد برترین‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور و همچنین اردونشینان حاضر در اردوی تدارکاتی پیگیری شد و پس از بررسی نتایج، فهرست دعوت شدگان به تیم ملی اعلام می‌شود.

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی علی رضایی فدراسیون دوومیدانی مسابقات دو و میدانی مجله ایران مهر نوروز 97 گردشگری نوروز بوشهر مسافران نوروزی کرمانشاه سانحه تصادف خرم آباد آیین اعتکاف گرگان گردشگری مازندران میراث فرهنگی خراسان جنوبی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • طرح جهاد میدانی محققان زراعت و حفظ نباتات در سرعین اجرا شد
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • کمک شرکت نیشکر به گندم کاران در مقابل سیلاب
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • قیمت گندم مشخص شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد