Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@22:54:56 GMT

تفکر ارزشی وتلاش جهادی شاخص های مهم امداد گری است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۰۰۹۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش بیشتر برای خدمت رسانی اثربخش  به جامعه هدف  در سال جدیدباید در مجموعه نهادینه گفت: تفکر ارزشی وتلاش جهادی در حوزه رسیدگی اثربخش  به جامعه هدف  از شاخص های مهم امداد گری است  در این نهاد است.

هدایت صفری با تاکید بر اینکه آرامش ایتام ،بیماران خاص وصعب العلاج ،سالمندان وخانوارهای بی سرپرست حاصل تلاش کارگزاران این نهاد است ،افزود:باید با نگاه الهی به کار وهمت همگانی  خدمات این نهاد به جامعه هدف با رویکرد توانمندسازی  به گروههای مختلف  مددجویی تحت حمایت  ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بستر سازی برای مشارکت خیران  در برنامه های اجرایی کمیته امداد از شاخص های دیگر امداد گری در این نهاد است، اظهار داشت: باید با بهره گیری از آموزه های دینی وتوجه به تاکیدات ائمه اطهار(علیهم السلام) در حوزه رسیدگی به نیازمندان زمینه مشارکت مردم  در طرحهای اجرایی این نهاد در سال جدید افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: افزایش مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد  موجب ارتقاء بهره وری  درکار رسیدگی به نیاز مندان ،وشیرین ترشدن ذائقه دهک های پایین جامعه از نظام ولایی می  شود.

صفری تکریم مراجعان وافزایش رضایتمندی  جامعه هدف را از شاخص های مهم دیگر کارگزاران محرومیت زدایی در این نهاد دانست وگفت: تلاش بیشتر برای مشارکت خیران موجب ارتقاء عزت نفس وکرامت انسانی مددجویان شده  واین موضوع در افزایش اعتماد مردم  به این نهادنیزبسیار اثر گذار است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته

ابوالفضل طهماسبی رئیس بسیج سازندگی مستضعفین درنشست خبری نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی در بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور با مشارکت مردمی و گروه های بسیجی ساخته شده است‌.

وی افزود: ۱۲۳۸ روستا را از طریق گروه های جهادی در آبرسانی کرده ایم  و امسال در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی( ع ) اقدامات خوبی را در حوزه نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام دادیم.

او بیان کرد:  از طریق گروه های جهادی  ۱۷۰۰ کیلومتر راه روستایی را احداث کرده ایم که این اقدام از محل سهمیه‌ قیری که اختصاص یافته است ساخته می شود و ما سعی داریم با استفاده  از ظرفیت گروه های جهادی با تمام قوا در بخش های مختلف حضور  داشته باشیم.

طهماسبی افزود: در حوزه آبخیزداری ۸۳۴ پروژه آبخیزداری داشته ایم. همچنین در حوزه بازآفرینی شهری طرح کرامت را  اجرا کرده ایم. در سال ۱۴۰۲،  ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ گروه جهادی اجرا کردیم و در این حوزه هم با همکاری وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده ایم  که این اقدام را اجرا کنیم. ۶۰ هزار  گروه جهادی در کشور  داریم که  ۵۱ هزار گروه جهادی از این تعدا  شناسنامه دار هستند . در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه  تفاهم نامه  هایی با بنیاد مسکن،  سازمان راهداری و بازآفرینی شهری را منعقد خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی