Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت:سرمربي تيم ما تا پايان فصل ابراهيم‌زاده است، ما نه ليست خروجي و ليست ورودي داريم. هيچ تصميمي در حال حاضر گرفته نشده است بعد از پايان فصل مطمئنا با ابراهيم‌زاده مذاکره مي‌کنيم.
مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص آخرين شرايط تيم فوتبال سپاهان اظهار داشت: متاسفانه از بازي مقابل پيکان راضي نيستيم بچه‌‌ها عملکرد ضعيفي داشتند و اين شکست براي ما خيلي سخت بود، اما خدا را شکر سعي کرديم خوب ريکاوري کنيم،‌ تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم، ان‌شاءالله بازيکنان در زمين مسابقه خودشان را نشان دهند به هر حال بازي سختي مقابل تراکتورسازي داريم، بايد تمام توانمان را بگذاريم چرا که سپاهان باشگاه بزرگي است طبيعي است باشگا‌ه‌هاي بزرگ ممکن است شرايط بدي پيدا کنند به هر حال سپاهان امکانات خوبي دارد، مطمئنا در آينده با توجه به برنامه‌اي که داريم براي قهرماني مي‌جنگيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه درخصوص اينکه شنيده شده است بعد از پايان ليگ سپاهان با مربي خارجي و يا ايراني مذاکره خواهد کرد نيز گفت: بحث مربي و بازيکن الان مطرح نيست ،‌سرمربي تيم ما تا پايان فصل ابراهيم‌زاده است، ما نه ليست خروجي داريم و نه ليست ورودي. هيچ تصميمي در حال حاضر گرفته نشده است بعد از پايان فصل مطمئنا با ابراهيم‌زاده مذاکره مي‌کنيم بايد ديد که چه شرايطي داريم ولي زماني که فصل به پايان رسيد براي جذب بازيکنان يا خروج بازيکنان و حتي سرمربي تيم تصميم‌گيري خواهيم کرد.
تابش در ادامه تاکيد کرد: ما هيچ مذاکره‌اي با جباروف و مسلمان نداشته‌ايم چرا که قانون اين اجازه را نمي‌دهد. زماني که بازيکني 6 ماه با تيمي قرارداد دارد قانون اجازه را نمي‌دهد که با بازيکني وارد مذاکره شويم.ما به فکر سازماندهي تيم سپاهان هستيم. به هر حال ما مي‌توانيم براي فصل آينده 6 بازيکن ليگ برتري جذب کنيم. ممکن است از اين 6 بازيکن 3 بازيکن خوب جذب کنيم، ممکن است بازيکن خارجي جذب کنيم ممکن است از ليگ يک بازيکن بگيريم. ما چند بازيکن خارجي و حتي ليگ يکي هم در حال حاضر رصد مي‌کنيم.باشگاه سپاهان بزرگ است و براي اينکه در فصل بعد قدرتمند ظاهر شود بايد بازيکنان خوبي جذب کنيم در همه جاي دنيا باشگاه با بازيکن مذاکره مي کند، مثلا رئال مادريد با توجه به اينکه نيمار با پاري‌سنژرمن قرارداد دارد با او مذاکره کرده است.
سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه تاکيد کرد: ان‌شاءالله سپاهان در فصل بعد براي قهرماني بسته مي‌شود چرا که ما پتانسيل اين کار را داريم ما يک باشگاه بزرگي هستيم که نزديک به 2 هزار و 19 نفر ورزشکار و عوامل در اين باشگاه فعاليت مي‌کنند. ما در همه زمينه‌ها قهرمان شديم حتي در ليگ برتر هم 5 عنوان قهرماني داريم. حتي مي‌توانستيم عنوان قهرماني را در ليگ بيشتر کنيم ولي متاسفانه بعضي افراد نگذاشتند. ما برنامه‌ريزي کرديم تا سه سال آينده سپاهان قهرمان آسيا شود.
تابش در پايان درخصوص نحوه قضاوت داوران با توجه به بازي‌هاي پاياني ليگ برتر اظهار داشت: من اعتقاد دارم داوران حال حاضر فوتبال ايران انسان‌هاي شريف و پاکي هستند. اگر ما در بيشتر بازي‌ها شکست خورديم مشکل از خودمان است. نمي‌گويم داوري بي‌تاثير بوده است ولي در کل اعتراض خاصي نسبت به داوري نداريم اما به نظرم با توجه به حساس بودن بازي‌هاي ليگ کميته داوران بايد دقت بيشتري نسبت به چينش داوران داشته باشد که خداي ناکرده حرف و حديثي پيش نيايد،‌نظارت بايد بشتر شود تا اينکه عادلانه تصميم‌گيري شود و خداي ناکرده با يک تصميم اشتباه باشگاهي ضرر کند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

به نقل از ایرنا این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد.

طبق گزارش ها سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900566

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید