Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امنیت و اقتدار نظامی مهمترین پشتوانه برای سرمایه‌گذاری و تولید ملی محسوب می‌شود. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اظهار داشت: امنیت و اقتدار نظامی بهترین تشویق و انگیزه برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و کشوری و حمایت از تولید ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با مدیریت و رهبری صحیح مقام معظم رهبری در اوج اقتدار در منطقه قرار دارد و همه شاهد هستند که ایران در منطقه توانایی از بین بردن دسیسه‌های ابرقدرت‌ها را دارد.

علما افزود: چنین اقتدار و قدرتی را مدیون رهبری‌های ملکوتی امام راحل، مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا و جانبازان  هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: امروز همه مردم در سایه این امنیت باید برای رشد و شکوفایی کشور تلاش دوچندان کنند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد