Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:37:44 GMT

5 کارمند شهرداری ماهدشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۱۱۷۹

5 کارمند شهرداری ماهدشت دستگیر شدند

حاجی رضا شاکرمی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: طبق بررسی اولیه این افراد بیش از 234 میلیون تومان رشوه دریافت کرده ، ضمن آنکه اقداماتی برای تغییر کاربری اراضی و طرح تفصیلی شهر انجام داده اند.
وی با بیان اینکه پرونده این افراد هم اکنون در شعبه 22 بازپرسی کرج در حال رسیدگی است، اظهار داشت: برابر گزارش اداره کل اطلاعات استان البرز، این افراد درازای درخواست‌های مالکان اراضی برای برخورداری از خدمات شهرداری مبالغی از آنها دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکرمی گفت: متهمان این پرونده درازای دریافت رشوه از مالکان اراضی ، قیمت کارشناسی زمین ها را پائین تر از نرخ واقعی تعیین می کردند.
دادستان کرج بیان داشت: دستگاه قضایی درحال شناسایی دیگرمتهمان پرونده تخلف اداری در شهرداری ماهدشت است.
شهر60 هزار نفری ماهدشت در20 کیلومتری جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان البرز تغییر کاربری دستگاه قضایی زمین شهرداری موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان ۴ نفر رخ داده که یکی از آنها با سلاح سرد ۳ نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این ۴ نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 6063068

دیگر خبرها

  • کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال
  • کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از ۳ سال
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد