Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@02:30:17 GMT

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنار رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۱۲۴۶

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنار رفت

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنار رفت.

وب سایت برنامه نود: علی جمشیدی که در زمان مسئولیت محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان از سوی این وزارتخانه به عنوان مسئول حراست باشگاه پرسپولیس منصوب شده بود و در زمان مدیریت طاهری به عنوان مدیر حراست و مدیر حقوقی باشگاه فعالیت داشت، از سمت خود به عنوان معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرد جدیدی در اسفند ماه گذشته به عنوان مدیر حراست باشگاه پرسپولیس منصوب شد و محمد فارسیان به عنوان جانشین جمشیدی معرفی شد.

جمشیدی اواخر اسفند ماه از سمت خود به عنوان معاون حقوقی هم کنار رفته است. هنوز دلیل این تغییر و تحولات مشخص نشده است و جالب است که باشگاه پرسپولیس هم این خبر را رسانه‌ای نکرده است.

جمشیدی در جریان سفر گرشاسبی به سوئیس برای پیگیری پرونده گولچ هم سرپرست باشگاه را همراهی نکرد و ذاکر مشاور حقوقی و حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه همراهان گرشاسبی در این سفر بودند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Lcp

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم