Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:00:59 GMT

فراخوان عکاسی موبایلی نوروز در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۱۶۵۰

فراخوان عکاسی موبایلی نوروز در کردستان

خبرگزاری شبستان: فراخوان عکاسی موبایلی نوروز به همت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کردستان با همکاری موسسه فرهنگی هنری هوزان در کردستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کردستان با همکاری موسسه فرهنگی هنری هوزان فراخوان عکاسی موبایلی نوروز را در بین علاقه مندان به هنر عکاسی و عموم مردم اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فراخوان از تمامی عکاسان حرفه‌ ای و عموم خواست شده عکس های خود را با موضوع جاذبه های گردشگری، کودک و نوروز، سفره های نوروزی، آیین و رسوم نوروز و اماکن تاریخی که با تلفن همراه گرفته شده به به شماره تلگرام 09186607055 ارسال کنند.

 

گرفته شدن عکس‌ها در محدوده جغرافیایی شهرها، روستاها و مناطق کورد نشین و مربوط بودن آن به نوروز 97 از شرایط ارسال آثار اعلام شده است.

 

هر نفر از یک تا حداکثر ۱۰ عکس در هر بخش برای داوری می‌تواند ارسال کند.

 

تلفن همراه عکاسی تفاوتی ندارد اما عکس‌ها علاوه بر کیفیت و ساختار تکنیکی مورد نظر باید جنبه هنری و فاخر داشته و ضمن ارزش‌های بصری و حرفه‌ای و دارا بودن اِلِمان‌های ویژه کردستان، حاوی دیدگاهی تبلیغی و توریستی و نشان دهنده جنبه‌های فرهنگی و آیینی نوروز یا جاذبه‌های گردشگری کردستان در نوروز باشند.

 

آثار باید به صورت دیجیتالی شده از عکاسی  و به صورت فایل با بالاترین کیفیت ارسال شود.

 

حق استفاده‌های بعدی تصاویر ارسال شده برای میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کردستان جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان محفوظ است. ارسال کننده می‌پذیرد که صاحب اثر خود اوست.

 

به هر نفر از عکاسان برگزیده در هر بخش مبلغ سه میلیون ریال  تقدیم می شود و بیشترین هدف و تاکید آن تولید محتوای تصویری برای معرفی هر چه بیشتر کردستان است.

 

عکس‌های ارسالی به پویش توسط متخصصان عکاسی و کارشناسان داوری می‌شوند.

 

مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 فروردین ۱۳۹۷ خواهد بود و به برگزیدگان  6 اردیبهشت اطلاع‌رسانی می شود و اختتامیه و اهدای جوایز 15 اردیبهشت خواهد بود.

 

آثار باید با ذکر مشخصات و شماره تماس عکاس و مکان و تاریخ عکس (موضوع) ارسال شود.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف مراسم اعتکاف ایام نوروز ۹۷ نوروز ۹۷ مسجد شیراز روز طبیعت حمایت از کالای ایرانی مسلمانان اعتکاف ماه رجب فراخوان عکاسی ایام نوروز کردستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: مراسم آئینی سنتی کومسای روز جمعه ١٤ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود.

منصور مهرزاد امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت به رسانه های استان گفت: ثبت‌جهانی منظر فرهنگی هورامان و وجود ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی در این منطقه موجب شده تا هورامان به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل شود و همواره مورد توجه تعداد بی‌شماری از گردشگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کومسای از جمله برنامه‌هایی است که هرساله در نیمه اردیبهشت‌ماه در این منطقه جهانی به ‎صورت ویژه و باشکوه برگزار می‌شود، افزود: این مراسم آیینی روز جمعه ١٤ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور گردشگران داخلی و خارجی در محوطه‌ای مجاور زیارتگاه سیدمصطفی مشهور به پیرشالیار از نوادگان و سادات حضرت امام جعفرصادق(ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات منطقه، دف‌نوازی، اجرای شمشال هورامی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این مراسم آئینی است.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با همکاری شایسته مردم، بخش خصوصی و دستگاه‌های مربوطه با ارائه خدمات مناسب و کسب رضایتمندی گردشگران در سفر به کردستان، انگیزه حضور دوباره و زمینه‌ انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگری را فراهم آوریم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر