Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@19:27:39 GMT

توصیه آذری‌جهرمی به مدیران پیام‌رسان سروش + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۱۷۵۸

به تازگی خبری مبنی بر نمایش شماره ادمین کانال‌ها و اعضای گروه‌ها در این پیام رسان منتشر شد. این ایراد امنیتی، انتقاد کاربران را در پی داشت.

به گزارش الف در پی انتشار این خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری مطلبی به نقل از محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به مشکل اخیر این پیام رسان منتشر کرد.

آذری جهرمی در این واکنش اظهار داشته است:

"یکی از مراحل رشد هر سامانه‌‌ای، ارائه محصول و ارزیابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای دوستان سروش بودم همین امروز به کسی که این اشکال را گزارش کرده جایزه می‌دادم و مسابقه‌ای می‌گذاشتم تا سایر اشکالات را نیز گزارش کنند.

البته این ایراد را جوانی شهرستانی هفته پیش برای بنده فرستادند و به مدیران سروش اطلاع دادم. پاسخ دادند این مشکل در نسخه های اول تلگرام هم بوده و اساسا نیاز به تغییر یکسری ساختارهاست که در حال انجام است و تا هفته آتی برطرف می‌شود. از عذرخواهی خواهیم هم البته کسی کوچک نمی شود و به ذهنم خوب خواهد بود. شاید بهتر باشد که شرایط حفظ اطلاعات مشترکین توسط پیام رسان ها و سرویس های داخلی شفاف اعلام شود."

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای‌ اداری شهرستان میامی و در جمع مدیران و فعالان حوزه های مختلف کسب و کارها با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت: در این دولت با اقدامات انجام شده وضعیت رشد اقتصادی از زیر یک درصد به بالای ۵درصد رسیده است. 

وی با اشاره به فعالیت شبانه روز دولت افزود: کاهش نرخ بیکاری و بهبود شاخص های اقتصادی نتیجه این فعالیت ها است که اثر آن با کمی زمان برای مردم نیز مشخص می شود. 

وزیر ارتباطات به دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکارهای یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات است که در ۴۵۰ شهر آغاز و در شهرهای زیادی

به پایان رسیده است و بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش قرار گرفته اند که تا پایان سال این میزان به دو برابر افزایش پیدا می کند.

زارع پور به فعالیت پیام رسان های داخلی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۰ میلیون نفر از پیام‌رسان های داخلی استفاده می کنند و کسی نمی تواند بگوید که پیام رسان داخلی نداریم یا کسی در این پیام رسان ها نیست.

وی افزود: در آینده جوامع را پلتفرم ها مدیریت می کنند و اگر پلتفرم داخلی نداشته باشیم مستعمره دیجیتال صاحبان پلتفرم های خارجی می شویم.

وزیر ارتباطات به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز اشاره کرد و از ارائه ۷۰ درصد خدمات دولت در این بستر خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۲ درصد این خدمات به صورت هوشمند ارائه می شود.

زارع پور به فعالیت های صنعت فضایی دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم، ۱۲ پرتاب ماهواره به اندازه ۳ دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود.

وی در مورد پروژه های فیبر نوری و ارتباطات روستایی در شهرستان میامی توضیح داد: پروژه فیبر نوری از امروز آغاز شد و تا روز جهانی ارتباطات به پایان می رسد و ۵ روستای باقیمانده این شهرستان نیز ارتقا یافته و به اینترنت پرسرعت تجهیز می شوند.

وزیر ارتباطات در پایان این جلسه از مدیران شهرستان خواست در باقی مانده عمرکاری دولت سیزدهم با کار جهادی و شبانه روزی در مردم ایجاد امید و اعتماد کنند.

همچنین در این جلسه نمایندگان بخش های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و ارتباطات مسائل و مشکلات خود را مطرح و پیشنهاداتی را نیز برای بهبود فضای کسب و کار در این شهرستان ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا جلسه وزیر ارتباطات از پدران شهیدان عباسی و نوروزی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم