Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان با اشاره به اینکه مطالعات آمایش سرزمین استان به اتمام رسیده است، گفت: عدم تمکین به نظام برنامه ریزی و آمایش سرزمین موجب هدررفت سرمایه می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان امروز(15 فروردین) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: ماه رجب ماه امید به فضل الهی است واز خداوند بخواهیم توفیق خدمت به مردم را نصیب ما کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام عالی استان با اشاره به اینکه بدنه کارشناسی در نیروی انسانی ادارات چابک تر شود، گفت: مدیران از مشارکت موثر کارکنان بهره مند شوند تا تعصب توسعه در بدنه سازمان  بیشتر شود.

 

درویش امیری تعصب سازمانی را لازمه تلاش و موفقیت در ادارات خواند و افزود: اعضای شورای اسلامی به تناسب تخصص خود در کارگروه های تخصصی استان دعوت شوند.

 

وی به تشکیل شورای جوانان استاندار در استان اشاره کرد و گفت: باید از پتانسیل جوانان برای توسعه استان استفاده شود.

 

مقام عالی استان افزود: به ابلاغ وزارت کشور شورای گفتگوی دولت با احزاب در استان به منظور هم فکری، هم دلی و تعریف گفتمان صحیح بین احزاب تشکیل می شود.

 

استاندار زنجان به فعالیت 360 تشکل مدنی و ظرفیت هیئت های مذهبی اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم با این تشکل ها موجب برطرف شدن مشکلات مردم و سبک شدن رسالت دولت شده است.

 

وی ادامه داد: مطالعات آمایش سرزمین استان به اتمام رسیده و تمام فعالیت ها بایستی حول محور برنامه ششم و آمایش سرزمین انجام شود چرا که بسیاری از سرمایه های هدررفته به جهت عدم تمکین به آمایش سرزمین و نظام برنامه ریزی بوده است.

 

استاندار زنجان بااشاره به اینکه از بودجه های ملی و ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیشبرد طرح های نیمه تمام استفاده شود، گفت: مدیران  تا 15 اردیبهشت باید گزارشی از نحوه استفلاده از ظرفیت ملی برای طرح ها ارائه دهند.

 

درویش امیری با اشاره به اینکه بیش از 620 هزار بازدید کننده از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند، گفت: 117 هزار نفر در مراکز اقامتی مستقر شدند که با افزایش 11 درصدی همراه بوده است.

 

وی با اشاره به افزایش 27 درصدی عملیات اورژانس زنجان در این ایام افزود: 750 نفر نیروی داوطلب در پایگاه های امداد و نجات فعالیت کردند.

 

مقام عالی استان به 184 مورد حادثه در جاده های استان اشاره کرد و گفت 9 مورد فوتی در این حوادث وجود داشت.

 

استادار زنجان ادامه داد: 2 میلیون و 800 هزار تردد در طرح نوروزی در جاده های استان زنجان ثبت شده است .

 

مقام عالی استان با اشاره به اینکه دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند، افزود: در کنار این حمایت باید تولید کننده کالای با کیفیت تولید کند چرا که کالای ایرانی شناسنامه و هویت کشور است.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه مسوولان اعتماد به کالای داخلی را در بین مردم ایجاد نکرده اند، اظهار کرد: در صنعت خودرو با پسرفت مواجه هستیم ولی در برخی از صنایع رقابت خوبی بین واحدها برای افزایش کیفیت کالا وجود دارد.

 

درویش امیری به ضلع سوم شعار سال یعنی مردم اشاره کرد و گفت: باید اعتماد به کالای ایرانی در بین مردم ایجاد شود.

 

به گفته استاندار زنجان، استان زنجان نخستین استانی خواهد بود که برای حمایت از تولیدکنندگان، همایش حمایت از تولیدکنندگان را اجرا و پای درددل تولید کننده می نشیند.

 

مقام عالی استان با اشاره به اینکه امسال سال گفتمان نیروهای انقلاب و همبستگی نیروهای ملی و سرمایه های انسانی برای ایجاد نشاط هدف گذاری شده است، گفت: با همبستگی عمومی و ملی مسیر خدمت به مردم را بالا ببریم.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف مراسم اعتکاف روز طبیعت مسجد نوروز ۹۷ ایام نوروز ۹۷ مساجد اسلام شیراز ۱۲ فروردین حمایت از کالای ایرانی آمایش سرزمین استاندار زنجان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد