Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - یورونیوز نوشت: رئیس جمهوری ایالات متحده از تصمیم خود مبنی بر خروج نیروهای نظامی این کشور از سوریه خبر داده است.

دونالد ترامپ روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با روسای جمهور استونی و لیتوانی، دو کشور حوزه بالتیک ضمن تاکید بر موفقیت آمریکا در مقابله با داعش، قدرت نظامی کشور خود را شکست ناپذیر خواند و گفت:‌ «من قصد خروج (از سوریه) و بازگرداندن نیروها را دارم و می‌خواهم که کشور خود را بسازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» وی افزود: «ما در مقابل هر کسی به لحاظ نظامی موفق خواهیم بود اما گاهی زمان بازگشتن به خانه است و ما به این موضوع به صورت جدی فکر می‌کنیم.»

ترامپ گفت که تصمیم خروج در آینده با هماهنگی کشورهای دیگر منطقه و شرکای آمریکا صورت خواهد پذیرفت. وی همچنین پیشنهاد کرد که چنانچه کشورهایی نظیر عربستان مایل به ادامه حضور ایالات متحده هستند «شاید باید پول آن را بپردازند.»

دونالد ترامپ با اشاره به اینکه کشورش طی ۱۷ سال گذشته مبلغ ۷ تریلیون (۷ هزار میلیارد) دلار در خاورمیانه هزینه کرده اما هیچ سودی از این هزینه نبرده است گفت:‌ «عربستان سعودی به حضور ما علاقه‌مند است و من گفتم که خوب اگر می‌خواهید ما بمانیم شاید مجبور باشید که پولش را بپردازید.»

به گزارش سی‌ان‌ان به نقل از نزدیکان دونالد ترامپ، وی اخیرا در مکالمه ای با یکی از رهبران کشورهای حوزه‌ خلیج فارس گفته است: «بدون ما شما حتی تا دوهفته هم دوام نمی‌آورید. بهتان حمله می‌شود و باید با هواپیمای معمولی پرواز (فرار) کنید.»

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در سفر اخیر خود به ایالات متحده از آمریکا خواسته بود که حضور نظامی خود در سوریه را حفظ کند.

5252

کلید واژه‌ها : دونالد ترامپ - عربستان - شورای همکاری خلیج فارس - خلیج فارس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ عربستان شورای همکاری خلیج فارس خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم