Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره باشگاه آرسنال وجود صندلی های خالی در بازی های خانگی این تیم را قدمی مثبت از سمت هواداران برای اعتراض به مدیریت باشگاه می داند.

طرفداری - عملکرد ضعیف توپچی ها در فصل اخیر و به خصوص در رقابت های داخلی که به حذف از جام حذفی، باخت در فینال کارابائو کاپ و دور شدن از جمع 4 تیم بالای جدول لیگ انجامیده، باعث شده است تا هواداران این تیم با حاضر نشدن در استادیوم در بازی های خانگی، به وضعیت باشگاه اعتراض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی های اخیر خانگی آرسنال در لیگ برتر مقابل منچستر سیتی، واتفورد و استوک سیتی صندلی های خالی زیادی به چشم خوردند که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. به گزارش اسکای اسپورتس، یان رایت، مهاجم سابق توپچی ها در خصوص اینکه آیا وجود صندلی های خالی برای هیئت مدیره باشگاه آزاردهنده خواهد بود یا نه، می گوید:

باید همینطور باشد، آن ها باید ببینند هواداران به اندازه کافی سختی کشیده اند. هواداران آرسنال به خاطر عملکرد ضعیف باشگاه در شبکه های اجتماعی سوژه می شوند. پیش از این نیز تهدید کرده بودند که اقدامات مشابهی انجام خواهند داد اما این برای اولین بار است که می بینم اقدام عملی صورت گرفته و فکر می کنم خالی بودن صندلی ها قدم رو به جلویی از طرف هواداران است. شخصا از این کار آن ها راضی هستم.

چندی پیش در استادیوم بودم و باید گفت که دیدن صندلی های خالی در استادیوم برایم لذت بخش نبود، اما با هزینه زیادی که هواداران برای تماشای بازی ها پرداخت می کنند، تنها چیزی که در مقابل به آن ها ارائه می شود، بهانه و نتایج ضعیف است. هواداران باید اعتراض خود را نشان دهند، من از اقدام اخیر آن ها خوشحال هستم و امیدوارم هیئت مدیره نیز اعتراض آن ها را ببیند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر ستاره پرسپولیس بعد از گلزنی به صنعت نفت خوشحالی جنجالی انجام داد و حرکت ناشایست این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی او را یک جلسه محروم کند. محرومیتی که بعید است کسی به آن معترض باشد. بحث اصلی در خصوص محرومیت دانیال این است که کمیته انضباطی او را از بازی مقابل سپاهان در لیگ محروم کرده است. این درحالیست که بازی بعدی سرخ پوشان در جام حذفی و مقابل آلومینیوم خواهد بود. با توجه به حساسیت بالای بازی مقابل سپاهان و رقابت نفسگیر پرسپولیس با استقلال برای قهرمانی در لیگ، طبیعتا هواداران و کادرفنی پرسپولیس دوست داشتند محرومیت دانیال در بازی جام حذفی اعمال می‌شد و این بازیکن تاثیرگذار می‌توانست تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان در لیگ همراهی می‌کرد.

با این حال اسماعیلی فر در این بازی مهم محروم است و پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد. این درحالیست که امید نورافکن ستاره سپاهان وقتی دقیقا حرکت مشابه‌ای با اسماعیلی فر در مواجه با هواداران پرسپولیس انجام داده بود، فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شد و در حکم کمیته انضباطی ذکر نشده بود این محرومیت فقط در لیگ برتر اعمال می‌شود. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به رای متفاوت کمیته انضباطی برای محرومیت اسماعیلی فر و نورافکن به شدت معترض شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ صندلی های خالی دستیاری
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم