Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:40:17 GMT

واکنش سعیدی‌کیا به پست احتمالی دکتر قالیباف

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۲۳۱۰

واکنش سعیدی‌کیا به پست احتمالی دکتر قالیباف

من از سال‌ها قبل به همكاران و دوستان‌مان مي‌گفتم كه ما مديران بايد بتوانيم با روزي 10 تا 12 ساعت كار، كشور را اداره كنيم.

سرویس سیاسی فردا: سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوال اعتماد مبنی بر چند وقتی است که شایع شده قرار است بنیاد مستضعفان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی شود و دکتر قالیباف - شهردار سابق تهران - ریاست آن را برعهده گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این خبر درست است؟ گفت:

من نه چنین چیزی شنیده‌ام و نه چیزی دال بر صحت این مطلب دیده و خوانده‌ام.

او هم چنین درباره ساعات کاری خود نیز گفته است: من از سال‌ها قبل به همكاران و دوستان‌مان مي‌گفتم كه ما مديران بايد بتوانيم با روزي 10 تا 12 ساعت كار، كشور را اداره كنيم. يك ساعت هم ناهار و نماز و... مي‌شود 13 ساعت. الان هم به همه مديرانم مي‌گويم: ساعت 9-8 شب برويد خانه‌هاي‌تان. الان بعضي وقت‌ها كه مديرانم آخر شب جلسه مي‌گذارند به آنها مي‌گويم چرا اين وقت شب جلسه مي‌گذاريد؟... چون واقعا آدم آخر شب، ديگر هيچ رمق و تواني ندارد كه بخواهد تصميمات مهمي هم بگيرد! خب يك وقتي مثل اوايل انقلاب و جنگ و... لازم بود كه چند برابر كار كرد. ولي الان بعد از40 سال لازم نيست به همان شيوه تا پاسي از شب كار كنيم. من هميشه خودم ساعت 6 تا 5/6 صبح از خانه بيرون مي‌زنم، نيم ساعتي هم داخل بنياد قدم مي‌زنم و پياده‌روي مي‌كنم، بعد مي‌روم سر كار... اكثرشب‌ها هم، 8-5/7 شب مي‌روم خانه. اگر غير از اين باشد، عيب از برنامه‌ريزي مديران است. من معتقدم بايد به مديران مياني اختيار داد و ما روي آنها فقط نظارت داشته باشيم. ما چه بخواهيم و چه نخواهيم اگر در زندگي داخلي‌مان آرامش داشته باشيم، بهتر مي‌توانيم كار كنيم. طبعا بايد قسمتي از وقت‌مان را صرف خانواده كنيم. نبايد شب ساعت 12-11 برويم خانه كه همه خوابيده باشند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003LdS

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)