Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:53:51 GMT

احداث بوستان ۳ هزار مترمربعی در منطقه ۷

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۲۴۳۶

احداث بوستان ۳ هزار مترمربعی در منطقه ۷

خبرگزاری شبستان:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از احداث بوستان ۳ هزار و ۱۰۰ مترمربعی هورفر در محله ارامنه با هدف افزایش سرانه فضای سبز خبر داد.


 

   

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، عباس مافی با تاکید بر اینکه این بوستان تا نیمه نخست سال 97 به بهره برداری خواهد رسید، افزود: با توجه به اینکه محله ارامنه  تنها دارای یک بوستان با مساحت 300 متر مربعی می باشد با احداث بوستان جدید هورفر سرانه فضای سبز در این محله افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اهمیت فضاهای سبز در سطح شهرها به لحاظ ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری و زیبایی بخشیدن به منظر شهری و تقویت روحیه و ایجاد شادابی شهروندان، یادآور شد: ایجاد فضاهای سبز و بوستان ها راهکاری موثر برای بهبود کیفیت محیط زیست و داشتن شهری شاد و زیبا است.

 

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه این بوستان یک بوستان محله ای است، عنوان کرد: با احداث بوستان هورفر در محله ارامنه که دارای بافت متراکم و ریزدانه است سرانه فضای سبز در این محله افزایش خواهد یافت.

 

به گفته وی احداث فضای سبز در محلات دارای بافت متراکم و ریزدانه از اولویت های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 است.

  پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف نوروز ۹۷ شیراز ایام نوروز ۹۷ حمایت از کالای ایرانی ظرفیت های گردشگری شیراز برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نوروز ۹۷ در شیراز نوروز ۹۷ در فارس شهرداری منطقه ۷ ارامنه پارک کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت