Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:13:18 GMT

جاده پردیسان کهک قم از فردا مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۲۹۲۱

جاده پردیسان کهک قم از فردا مسدود می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حمیدرضا عابدی خرسند ، مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم  با بیان اینکه به دلیل اجرای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به شهر پردیسان انجام می شود افزود: از شهروندان درخواست داریم که برای آمد و شد به سمت کهک از محور جایگزین جاده لنگرود استفاده کنند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال این محور شریانی به پردیسان اظهار کرد: در حال حاضر مرحله اول و دوم این طرح تا شهرک قدس در اختیار مردم بوده و مرحله سوم آن نیز به طول 6 کیلومتر حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان در حال اجرای زیرسازی و روسازی بتنی و آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر این که عمده‌ترین مساله در تکمیل طرح آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به پردیسان اصلاح هندسی محور پردیسان کهک است خاطرنشان کرد: به همین منظور با توجه به این که این محور خارج از محدوده شهری بوده و باید بسترسازی لازم برای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به محور پردیسان کهک انجام می‌شد، تصمیم بر انسداد مسیر و اجرای اصلاحات هندسی گرفته شد.
بلوار آیت الله بروجردی، اتصال دهنده شهرک پردیسان به قم است که مرحله سوم این بلوار، حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان به طول حدود 6 کیلومتر می باشد و برای آن حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
مرحله دوم این بلوار، حدفاصل میدان مرجعیت تا شهرک قدس با اعتبار 148 میلیارد ریال در سال گذشته افتتاح شد و مرحله نخست آن(حدفاصل خیابان انسجام تا میدان مرجعیت) نیز اردیبهشت‌ماه سال 95 با اعتبار 76 میلیارد ریال به بهره‌ برداری رسید.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
کهک از بخش های پنجگانه استان قم می باشد که در فاصله حدود 35 کیلومتری از شهر قم قرار دارد.

انتهای پیام/ت

 100 میلیارد تومان اعتبارجهت اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به محور پردیسان کهک قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اجتماعی مسدود شدن محور کهک پردیسان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم