Web Analytics Made Easy - Statcounter

امدادگران مستقر در ارتفاعات قله نغل پازن پیر دنا محل سقوط هواپیمای ای.تی.آر "تهران-یاسوج" در حال برگشت به پایین کوه هستند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به دنا، بنا به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، آسمان دنا تا ساعتی دیگر بارانی و احتمال برفی‌شدن در ارتفاعات دور از انتظار نیست و به همین دلیل 20 امدادگر مستقر در قله نغل پازن پیر در حال برگشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 نفر از امدادگران استان‌های زنجان و کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای مردمی و اعضای هیئت کوهنوردی شهر سی‌سخت در ارتفاعات دنا مستقر بودند که بنا به پیش بینی هواشناسی در زمینه نامساعدشدن وضعیت جوی در دنا هم اکنون در حال برگشت هستند تا روز یکشنبه به محض مساعد شدن وضعیت جوی تیم تازه نفس عازم ارتفاعات شوند.

مشاور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تایید این خبر گفت: به محض مساعد شدن هوا در دنا تیم امدادگر هلال احمر استان اردبیل به همراه امدادگران هلال احمر استان، نیروهای مردمی و هیئت کوهنوردی عازم ارتفاعات دنا می‌شوند.

مسعود مثنوی با بیان اینکه بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی ساعت 15 امروز شرایط جوی در دنا نامساعد می‌شود، افزود: گفته می‌شود این وضعیت تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه داد.

انتهای پیام/‌ ز

 

R41452/P41362/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی مه آلودگی در ارتفاعات سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، وزش باد شدید و دمای هوا از بعد از ظهر فردا تا اواسط هفته آینده به تدریج افزایش می یابد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • پیش بینی مه آلودگی در ارتفاعات استان سمنان
  • پیش بینی مه آلودگی در ارتفاعات سمنان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران