Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:25:37 GMT

25 ماموریت اورژانس در 13 بدر نی ریز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۳۳۷۰

25 ماموریت اورژانس در 13 بدر نی ریز

مدیر اورژانس نی ریز: ساعت 8 الی 21 ایام نوروز حادثه خیز ترین ساعات تردد در این ایام بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ محمدحسین کچویی مدیر اورژانس نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز در خصوص عملیات های اورژانس 13 فروردین گفت: بیش از 25 ماموریت اورژانس در سیزدهم فروردین ماه به انجام رسید که تلفات جانی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان نی ریز افزود: از ساعت 8 تا 21 این روز که حادثه خیز ترین ساعات تردد در این ایام می باشد بیش از 10 ماموریت در سطح شهرستان صورت گرفت.

 

 کچویی با اعلام اینکه این 10 حادثه تلفات جانی به دنبال نداشته است، بیان کرد: از 3 حادثه ترافیکی به 6 مصدوم از حوادث سیزده بدر توسط تکنسین های اورژانس  امداد رسانی شد.


وی خاطر نشان کرد : از 25 ماموریت این مرکز تعداد 5 مورد نیز مراجعه به پایگاه های اورژانس شهرستان در این روز به ثبت رسیده است.

محمد حسین کچویی شمار ماموریت های شهری را بیشتر از جاده ای دانست و اظهار کرد: اورژانس کمربندی نی ریز بیشترین ماموریت شهری را به خود اختصاص داده است.

سرپرست مرکز اورژانس 115 نی ریز در پایان از همشهریان خواست: حد امکان همکاری لازم را حین انجام ماموریت با اورژانس داشته و محل عبور آمبولانس را باز نگه دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی