Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:03:35 GMT

آغاز اردوی بانوان کاراته کا/ صمدی مربی تیم امید دختران شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۳۴۵۶

آغاز اردوی بانوان کاراته کا/ صمدی مربی تیم امید دختران شد

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بانوان در حالی از سه شنبه آینده برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آغاز می شود که فدراسیون تکواندو مربی تیم امیدها را نیز معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس علام لیلا بهرامی سرمربی تیم کاراته بانوان سه شنبه ۲۱ فروردین ماه یک دوره مسابقه انتخابی بین نفرات اول رقابتهای قهرمانی کشور سنندج و نیز کاراته کاهای برترانتخابی ۱۹ اسفند ماه به صورت دوره ای برگزار می شود تا در نهایت نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مقرر است اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان کاراته با حضور نفرات برتر انتخابی ۲۱ فروردین و مدال آوران تیم ملی سال گذشته، از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه در سالن شهید کبگانیان تهران آغاز می شود.

در رقابتهای انتخابی ۲۱ فروردین ماه سارا بهمنیار، فائزه چیذری، سحر شیروانی و زهرا طراز پور در وزن ۵۰-کیلوگرم، آویشن باقری به هرماه زهرا کرم پوری در وزن ۵۵-کیلوگرم، شیما آل سعدی، زهره برزگر و شقایق واحدی  در وزن ۶۱-کیلوگرم، پگاه زنگنه، نفیسه گلشنی، بهنوش نجفی و زهرا مقانلو در وزن ۶۸، شنه کاظمی، مهشید یعقوبیان و کیلوگرم در وزن وزن ۶۸+کیلوگرمبارزه خواهند کرد. 

همچنین امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه  با حکم محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته، زهرا صمدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید دختران معرفی شد. ضمن اینکه  نگار حسینی نیز به عنوان مربی این تیم انتخاب شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به همین منظور «مریم آزمون» سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را اعلام کرد که رقیه جلال نسب از استان خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

کد خبر 6095984

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه