Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@15:44:46 GMT

ابوالقاسمپور معاون ورزش شهرداری تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۳۵۶۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ با حکمی از سرپرست سازمان ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران بهنام ابوالقاسم پور به عنوان معاونت ورزشی آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب شد.

پیش از این ابولقاسم پور مدیریت ورزش شهرداری منطقه ۲۰ و سرپرستی و مدیر تیم راه‌آهن را نیز به عهده داشته و به عنوان بازیکن در تیم ملی فوتبال، پرسپولیس، سایپا و پاس فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران حرمت ماه رمضان را نگه دارند

معاون دادستان اصفهان گفت: اصفهان شهر شهیدان و کلان‌شهری مذهبی است و مسافران این استان باید حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی ارجمندی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: در موضوع جرم و سرقت از مسافران، نوروز ۱۴۰۳ به ندرت قاضی کشیک دادسرا درگیر شد که این موضوع نشان از انتخاب درست محل‌های ستاد اسکان سفر آموزش و پرورش شهرداری دارد و قابل تقدیر است.

معاون دادستان اصفهان با تاکید بر اینکه نباید به این موارد بسنده کرد، ادامه داد: ضروری است شورای اسلامی شهر و شهرداری باز هم بیشتر فعال شوند، چراکه گردشگری در استان اصفهان یک سند بالادستی است و با ایجاد کمپ‌های جدید می‌توان رضایتمندی بیشتر گردشگران و مسافران برای سفر به اصفهان را جلب کرد.

وی دست‌فروشی اطراف میدان امام اصفهان را پدیده‌ای ناهنجار دانست و افزود: گزارش‌های واصله حکایت از دست‌فروشی در این مکان تاریخی دارد که چهره شهر را مخدوش کرده است، از همین رو باید در مصوبات فراجا و شهرداری برای برخورد با این پدیده قید و اقدام شود.

ارجمندی تاکید کرد: توزیع قلیان در اصفهان قابل پذیرش نیست، به‌ویژه اینکه در ایام پیش‌رو شاهد تعدد تعداد مسافرت‌ها به شهر و استان اصفهان خواهیم بود.

معاون دادستان اصفهان با تاکید بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، اظهار کرد: همانگونه که امنیت اقتصادی، روانی و اجتماعی را انتظار داریم، امنیت حضور افراد و حرمتی که باید حفظ شود نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حرمت ماه مبارک رمضان نیز باید حفظ شود، تصریح کرد: در میدان امام غیر از مراکز صرف غذای مسافران که توسط شهرداری ایجاد شده است، در فضاهای دیگر روزه‌خواری افراد قابل مشاهده است.

ارجمندی افزود: روزه‌خواری در ملأ عام جرم مشهود است، از همین‌رو دادستان دستور اقدام داده است، بنابراین حداقل تذکر لسانی آمران به معروف باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اصفهان را کلان‌شهری مذهبی و شهر شهیدان عنوان کرد و گفت: هر مسافری که وارد اصفهان می‌شود باید حرمت ماه مبارک و شهر شهیدان را رعایت کرده و ضوابط شهری را رعایت کند.

معاون دادستان اصفهان همچنین به همزمانی شب‌های قدر با تعطیلات روزهای پایانی عید امسال اشاره کرد و افزود: در مجموعه‌های گردشگری از جمله کوه صفه باید تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شود، چرا که روزهای پایانی تعطیلات نوروز با شب قدر همزمان شده و رعایت حرمت این شب و روز با عظمت ضروری است.

کد خبر 739877

دیگر خبرها

  • مسافران حرمت ماه رمضان را نگه دارند
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران