Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت در اولویت اجرایی استان هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی که نتوانستند اعتبارات لازم و مناسبی را جذب کنند،‌ در ماه آینده با کاهش تخصیص مواجه خواهند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، «محسن صادقیان» در اولین جلسه امسال شورای اداری استان با بیان این‌که خوشبختانه امسال نوروز خوبی داشتیم و نتیجه آن از بازخورد مطلوب مردم نمایان است، اظهار کرد: از پایان فروردین ماه امسال از فعالیت تمام شهرستان‌ها از نزدیک بازدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به فرمانداران استان، افزود: شناسایی اولویت‌های اجرایی برای سال 97 و تهیه گزارش عملکرد از برنامه‌های نوروزی به صورت کامل و در چند بخش تصویری و مکتوب در دستور کار فرمانداران شهرستان های استان قرار گیرد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود،‌گفت:‌ طبق دستور استاندار دستگاه‌های اجرایی که نتوانستند اعتبارات لازم و مناسبی را جذب کنند،‌ در ماه آینده با کاهش تخصیص مواجه خواهند شد.

صادقیان در مورد برنامه‌های حوزه عمرانی استان یزد در سال 97، تصریح کرد: طرح‌هایی که با تخصیص اعتبار امسال به تمام می‌رسند در اولویت اجرایی معاونت عمرانی استانداری یزد هستند.

این مقام مسئول اجرای طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت را از دیگر اولویت‌های استان در سال جدید دانست و بیان کرد: بحث آب مهمترین اولویت اجرایی است.

وی در پایان تقویت گردشگری را از جمله طرح‌های زیرساختی استان یزد برای سال 97 عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه بیش از پیش ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • تحقق شعار سال با اجرای برنامه های اولویت‌دار دستگاهها در خوزستان
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل