Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:38:21 GMT

نقش قالیباف در سریال‌سازی فخیم‌زاده چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۳۹۰۶

نقش قالیباف در سریال‌سازی فخیم‌زاده چه بود؟

فرهنگ > تلویزیون - تسنیم نوشت: مهدی فخیم‌زاده در حساب اینستاگرامی خود با اشاره به موفقیت سریال‌های پلیسی‌اش از عدم‌دعوتش برای ساخت سریالی تازه گفته است.

فخیم‌زاده که در کارنامه خود ساخت سریال‌های جنایی ــ پلیسی چون «خواب و بیدار» را دارد، در واکنش به درخواست مردم برای ساخت سریال پلیسی تازه در حساب اینستاگرامی‌اش نوشته است:

«این خواب و بیدار شده بلای جون من! تو هر جایی پا می‌ذارم، حالا چه مجازی چه واقعی خیلی‌ها به هم طعنه می‌زنن و با اعتراض می‌گن: فلانی چرا یه سریال پلیسی مثه خواب و بیدار نمی‌سازی؟ تنبل شدی آ!!!

بابا، به جون مادرم، من نه تنبل شدم نه بریدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده آماده‌ام. هم از نظر جسمی، هم از نظر ذهنی؛ ولی فیلمسازی تنها به آمادگی تو بستگی نداره. چندین عامل باید دست بدست هم بدن تا اون فیلم یا سریال به بهترین وجه ساخته بشه. مهمترین عامل پیدا شدن تهیه‌کننده‌ایه که مسئولیت سرمایه‌گذاری و آماده‌سازی امکانات تولید را به‌عهده بگیره. خواب و بیدار رو من ساختم؛ ولی حقیقت آن است که آقای قالیباف که اون موقع فرمانده نیروی انتظامی بود شرایط تولید آن سریال را فراهم کرد. (خوشبختانه الآن دیگر ایشان مسئولیتی ندارد و سخن بنده حمل بر نوشابه باز کردن برای ایشان نمی‌شه. کاری هم به گرایش سیاسی آقای قالیباف ندارم که ممکنه توافقی با بنده داشته باشد یا نداشته باشد). قالیباف از من خواست که یک سریال پلیسی بسازم و در تمام طول نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم هیچ کس دخالتی نکرد.

ولی در حال حاضر اجازه ساختن فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی در اختیار مرکزیه به‌نام «ناجی هنر» که سازمانی وابسته به نیروی انتظامیه و در تمام مراحل تولید از نوشتن فیلمنامه تا ساخت و مونتاژ و آماده‌سازی نظارت می‌کنند و نگاهشان به فیلم پلیسی با نگاه بنده کاملاً مغایره.‌ دوستان ناجی هنر به سریال پلیسی نگاه تبلیغاتی دارند و تصورشان از فیلم پلیسی اینه که به تبلیغ نیروی انتظامی و مناسک و مراسم و آیین‌نامه‌ها و مصوبات و سجایای اخلاقی پرسنل نیروی انتظامی بپردازد و بنده چنین عقیده‌ای ندارم و چنین کاری از من ساخته نیست. در نتیجه مسلماً همکاری بنده و این دوستان مستقر، نه‌تنها غیر‌ممکن است؛ بلکه درصورت تحقق احتمالاً به ضد‌خودش تبدیل می‌شود، یعنی نه منظور دوستان ناجی هنر رو برآورده می‌کنه و نه سریالی می‌شه که مخاطبین راضی باشند. آخرین همکاری ما سریال «فوق‌سرّی» بود که هم اونا ناراضی بودن و هم برای من تجربه دردناکی بود، به همین دلیل حالا دیگه نه آنها از من دعوتی می‌کنند و نه من تمایلی به پذیرش چنین دعوتی دارم، پس بهتره همه صبور باشیم و صبر کنیم تا شاید روزی در آینده دور یا نزدیک فرجی حاصل بشه، ان شاء الله.»

57241

کلید واژه‌ها : محمد باقر قالیباف - سریال ایرانی - کارگردانان سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف سریال ایرانی کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار بوشهر تکمیل طرح‌های حوزه آب استان را ضروری دانست و با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی سد باهوش تنگستان گفت: برای ساخت این سد ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در بازدید از روند اجرا سد باهوش تنگستان با بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر در مهرماه سال 1400 در دیدار با کشاورزان زمینه ساخت سد باهوش فراهم شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی سد مخزنی باهوش تنگستان در هفته دولت سال 1401 آغاز شد و اکنون پیشرفت آن به 32 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه سد باهوش در یک حوضه آبریز به وسعت 628 کیلومتر مربع واقع شده است،گفت: در شرایطی که به دلیل کمبود بارندگی، سفره‌های آب زیرزمینی منطقه شرایط مناسبی ندارد، سد باهوش با حجم مخزن 22.5 میلیون مترمکعب کمک شایانی به تأمین آب مورد نیاز نخلستان‌های اهرم می‌کند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: تاکنون اقدامات مهمی ازجمله تکمیل فرازبند اولیه سد باهوش به منظور انحراف آب، سه مرحله عملیات آتشباری و راه‌اندازی سیستم بچینگ و سیلو در این پروژه انجام شده که نشان‌دهنده پویایی و فعالیت این کارگاه است.

محمدی‌‌زاده اضافه کرد: با تکمیل این سد، مجموع ظرفیت ذخیره‌سازی سدهای شهرستان تنگستان به 38.5 میلیون مترمکعب می‌رسد و نخیلات شبکه آبیاری اهرم در طول ایام سال از آبی پایدار و باکیفیت بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • روتین روزانه ایلان ماسک چگونه است؟
  • آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • آماده سازی ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه برای رای‌گیری انتخابات مجلس
  • پورمحمدی: گفتند شما بخورید و بخوابید، لیست شانا رأی می‌آورد /شنیدم ۴، ۵ نفر در دولت تصمیم نهایی را می‌گیرند /رائفی‌پور بیکار است، قالیباف زرنگ!
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ترفندهایی برای سرحال شدن بعد از خواب شبانه
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان