Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه ویژه و مشترک این کمیسیون و کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت تلگرام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۰ تا ۱۲ نشست مشترکی را با کمیسیون اقتصادی با عنوان بررسی تهدیدهای اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تامین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این جلسه با حضور محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فیروزآبادی؛ دبیر مرکز عالی فضای مجازی برگزار خواهد شد و در آن سیاست‌ها و راهبردهای برخورد با تلگرام و تهدیدها و فرصت‌های این شبکه مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نقوی حسینی تاکید کرد که شرایط رهایی تلگرام مورد تایید هیچ کسی نیست، البته مسدود کردن فضای مجازی مورد تایید نیست، هدف آن است که تلگرام به نحوی مدیریت شود که بتوان از فرصت‌های آن استفاده شده و جلوی تهدیدها گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین، گفت: اعضای این کمیسیون در روز یکشنبه ۱۹ فروردین مهمان وزیر دفاع خواهند بود که قرار است گزارش مفصلی پیرامون تحولات منطقه و حوزه تغییر و تحولات نظامی در منطقه ارائه شود.

به گفته وی، دستور کمیسیون امنیت ملی در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین، بررسی آخرین وضعیت فرقه‌ها در کشور با حضور مسئولان ذیربط است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وزیر ارتباطات گفت: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شود.

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویداد‌های فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر انجام شود. 

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد