Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در طرح فرشتگان رحمت شش هزار و 331 سبد کالا به ارزش شش میلیارد و 515 میلیون و 800 هزار ریال میان 19 هزار و 746 بهره‌ور توزیع شد.

به گزارش ایلنا از ساری،مجتبی اکبری در ستاد خدمات سفر اعلام کرد: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در 25 اسفند 96 تا روز چهاردهم فروردین 97، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند با انجام 517 عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، به سه هزار و 269 مصدوم و آسیب‌دیده خدمات ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت به یک‌هزار و 688 نفر به صورت سرپایی خدمات‌رسانی شد، 252 مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند و به 79 نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه شد.

اکبری ادامه داد:طبق آماری که جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرده است، در این عملیات‌ها دو هزار و 787 نفر نجاتگر و امدادگر در قالب 742 تیم امدادی با به‌کارگیری 338 دستگاه خودرو آمبولانس و خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران همچنین از خدمت‌رسانی جوانان این جمعیت به بیش از 724 هزار و 496 نفر در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: از 25 اسفند 96 تا روز چهاردهم فروردین 97، دو هزار و 476 جوانان داوطلب به گردشگران نوروزی خدمات ارائه دادند.

وی افزود: تا کنون 14 هزار و 703 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، 10 هزار و 639 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، 14 هزار و 246 نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و 48 هزار و 844 نفر نیز در قالب طرح سحاب از خدمات هلال احمر استان برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به طرح فرشتگان رحمت گفت: شش هزار و 331 سبد کالا به ارزش شش میلیارد و 515 میلیون و 800 هزار ریال میان 19 هزار و 746 بهره‌ور توزیع شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان مراکز درمانی هلال احمر موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد