Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:40:27 GMT

راهکار نفوذ اندیشه اسلامی به کل جامعه را آموزش دهید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۴۴۷۱

راهکار نفوذ اندیشه اسلامی به کل جامعه را آموزش دهید

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راهکار نفوذ اندیشه اسلامی را باید به افراد حاضر در حلقه های صالحین آموخت، خطاب به سرمربیان حلقه های صالحین گفت: به سمت افرادی بروید که نسبت به اندیشه های اسلامی کوتاهی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (15 فروردین) در دیدار با استادیاران و سرمربیان حلقه های صالحین بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: منابع غنی در دست علما قرار دارد و از نظر محتوایی می توان از این منابع برای تغذیه حلقه های صالحین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه امسال باید متناسب با مشکلات جامعه و مواضع اقتصادی و سیاسی و فرهنگی امام راحل عمل کنیم، گفت: مجموعه حلقه های صالحین تحت تعلیم و تربیت قرار دارد و در مواضع فرهنگی و دینی خود به جمع کثیری برای کارآمد بودن نیاز داریم.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راهکار نفوذ اندیشه اسلامی به کل جامعه را باید به افراد حاضر در حلقه های صالحین یاد بدهید، افزود: این افراد باید با احساس تکلیف به سمت افرادی بروند که نسبت به اندیشه های اسلامی کوتاهی یا بی توجهی دارند.

 

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه هر موجودی دارای استعدادهای خاص خودش است، ادامه داد: اگر شرایطش حفظ شود آن استعدادها به فعالیت می رسد و نمونه عمده آن خود انسان است؛ انسان از نظر استعداد اعجوبه عالم خلقت محسوب می شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه صالح در مقابل فاسد قرار دارد، گفت: فساد جایی صورت می گیرد که از خارج یک نفوذ نامطلوبی صورت گیرد و شجره آفت نباتی پیدا کند و گاهی محسوس و گاهی نامحسوس است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموعه حلقه های صالحین افکار افراد را از انواع و اقسام آفات بیرونی حفظ کنید، اظهار کرد: با مشکلات بسیاری در درون و بیرون مواجه هستیم اما باید از فرصت ها به بهترین نحو استفاده کنید.

 

 

آیت الله عبادی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کاری بدون کارشناسی و طرح به نتیجه نمی رسد.

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف مراسم اعتکاف ایام نوروز ۹۷ شیراز نوروز ۹۷ مسجد ظرفیت های گردشگری شیراز مساجد حسن روحانی روز طبیعت دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند