Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان زیرکوه با بیان اینکه در این شهرستان ۱۰ هزار متربی فعالیت دارند گفت: این شهرستان در بحث امر به معروف و نهی از منکر مقام اول را در سطح استان خراسان جنوبی دارد. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌لاسلام مرتضایی‌نیا پیش از ظهر امروز در دیدار استادیاران حلقه‌های صالحین و فرماندهان سپاه شهرستان‌های خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در شهرستان زیرکوه کارهای خوبی انجام شده و برنامه‌های نویدبخشی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهرستان زیرکوه 10 هزار متربی داریم افزود: 8 سرمربی، 53 مربی و بیش از 400 سرگروه حلقه صالحین در شهرستان زیرکوه فعال هستند.

بیش از 400 سرگروه حلقه صالحین در شهرستان زیرکوه فعال است

امام جمعه شهرستان زیرکوه گفت: قبل از سال جدید به همه حوزه‌ها سر زدیم و پایش را انجام دادیم و بحث کادرسازی و خودباوری که امروز در کودکان و نوجوانان به وجود آمده است نشأت گرفته از حلقه‌های صالحین است. 

مرتضایی افزود: در شهرستان زیرکوه از یک حلقه صالحین تعداد 12 نفر را به حوزه‌های علمیه فرستادیم و علاوه بر این اعزام گروه‌های جهادی، کمک به محرومان، برگزاری جلسات و حلقه‌های صالحین در منازل شهدا و به نام شهدا از دیگر برنامه‌ها بوده است. 

وی با بیان اینکه در حلقه‌های صالحین در شهرستان زیرکوه اجرای برنامه‌های قرآنی دنبال می‌شود اظهار داشت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی حرف زیادی برای گفتن داشته و در مقام نخست قرار دارد. 

امام جمعه شهرستان زیرکوه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان، مشاوره، اشتغالزایی و ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه از دیگر کارهای حلقه‌های صالحین در زیرکوه است.

شهرستان نهبندان 317 حلقه صالحین فعال دارد

امام جمعه شهرستان نهبندان نیز در این نشست اظهار داشت: در شهرستان نهبندان 317 حلقه صالحین داریم که از این تعداد 103 حلقه مرد و 68 حلقه صالحین را بانوان تشکیل داده‌اند.

حجت‌الاسلام خزاعی افزود: 29 حلقه صالحین عشایری، یک گروه کارگری، 5 حلقه فرهنگیان، 6 هزار متربی و 8 سرمربی وجود دارد. 

وی بیان کرد: محور برنامه‌ها در حلقه‌های صالحین شهرستان نهبندان سخنان مقام معظم رهبری است که باید به صورت پایه‌ای کار شود. 

امام جمعه نهبندان گفت: در شهرستان نهبندان حلقه ویژه مصلی نماز جمعه را داریم که بیش از 50 نوجوان اعضای آن را تشکیل می‌دهند و هر هفته در مصلی نماز جمعه تشکیل می‌شود. 

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)