Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روند اسلام‌هراسي و آزار و اذيت مسلمانان در شهرهاي اروپايي وارد فاز جديدي شده و هم‌اکنون آشکارا روز حمله دسته‌جمعي به مسلمانان و ترور آنها نيز تعيين شده‌است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، روز چهاردهم فرودين ترسناک‌ترين روز مسلمانان در آمريکا و انگليس بود.
بنا به گزارش رسانه‌هاي انگليسي مسلمان در شهرهاي مختلف انلگيس و آمريکا به‌ويژه زنان روز سه‌شنبه هفته جاري را با ترس و وحشت پشت سر گذاشتند چرا که در اين روز به صورت آشکار و علني در اين کشورها فراخوان به قتل و سلاخي مسلمانان در روز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز حمله به مسلمانان
داستان از اين قرار است که در اواسط ماه مارس گزارشهايي منتشر شد مبني بر اينکه در شهرهاي مختلف انگليس و همچنين برخي از شهرهاي آمريکا از جمله شهر پورتلند ايالت اورگن، نامه‌هايي به منازل، ادارات و مدارس فرستاده شده که از مردم خواسته بود به شکلي خشونت‌آميزبا مسلمان حاضر در محله‌ها و شهرهاي خود حمله کنند.

اين دعوت‌نامه که حتي براي چهار نفر از نمايندگان پارلمان انگليس فرستاده شده بود روز سه آوريل (14فروردين) را «روز مجازات مسلمانان» تعيين کرده بود.
گرچه سالهاست تشت رسوايي ادعاهاي حقوق‌بشري و «دفاع از حقوق اقليت‌ها» در کشورهاي غربي از بام افتاده و آزار و اذيت روزانه مسلمانان در شهرهاي اروپايي و آمريکا تنها به دليل عقيده و مذهبشان به امري عادي تبديل شده اما اين نخستين بار است که به صورت آشکار و سازماندهي‌شده فراخوان به ترور مسلمانان در شهرهاي انگليس و آمريکا داده مي‌شود.

اين فراخوان شهروندان انگليسي و آمريکايي را با اين ادعا تشويق به ناامن‌کردن فضا براي مسلمانان مي‌کند و از آنها مي‌خواهد که در روز سوم آوريل دست‌کم «يک مسلمان را مجازات کنند!!».
آزار بده و امتياز بگير!
براساس گزارش «گاردين» ،اين دعوت‌نامه از مخاطبان خود خواسته در روز سوم آوريل با روشهاي «اسيدپاشي، کشيدن حجاب از سر زنان، استفاده از اسلحه گرم، چاقو، و ضرب‌وشتم» مسلمانان را اذيت کنند و حتي به قتل برسانند؛ براي اعمال هر کدام از اين شيوه‌ها امتياز خاصي نيز در نظر گرفته شده‌ است.

به عنوان مثال آزار کلامي يک مسلمان در اين روز 10 امتياز، کشيدن روسري از سر زنان مسلمان 25 امتياز، اسيدپاشي 50 امتياز ،سلاخي يک مسلمان با استفاده از سلاح گرم، چاقو، وسيله نقليه يا هر ابزاري 500 امتياز، و آتش‌زدن يک مسجد يا بمبگذاري در آن 1000 امتياز دارد.
حمله به مسلمانان در روز روشن
سرانجام روز سوم آوريل روزفرمان حمله دسته‌جمعي و سازماندهي‌شده به مسلمانان در شهرهاي انگليس و برخي از شهرهاي آمريکا فرا رسيد. يک ماه پس از انتشار گسترده اين فرمان خشونت‌آميز و دعوت به ترور مسلمانان، پليس انگليس علي‌رغم که در ابتدا مدعي شده بود اين مسئله را به‌صورت جدي پي‌گيري مي‌کند اما هيچ گزارشي از شناسايي و برخورد با سازماندهندگان اين اقدام تروريستي اعلام نشد.
روز سه‌شنبه سوم آوريل رسانه‌هاي انگليسي در اقدامي هماهنگ مدعي شدند که با وجود تهديدهاي قبلي گروه‌هاي اسلام‌ستيز هيچ گونه گزارشي از آزار و اذيت مسلمانان در هيچ کدام از شهرهاي انگليس دريافت نشده‌است.
اما براساس فيلمي که به خبرگزاري ميزان رسيدهرگروهي از اسلام‌ستيزان افراطي انگيسي در شهر بيرمنگام در «روز مجازات مسلمانان» به صورت هماهنگ اقدام به حمله و آزار و اذيت مسلمانان و بويژه بانوان با حجاب در معابر کردند.
کد ويديو دانلود فيلم اصلي
اين فيلم دو موتور سوار لندني را نشان مي‌دهد که به راحتي و بدون هيچ مزاحمتي به اموال يک خانواده مسلمان در يکي از شهرهاي انگليس آسيب مي رسانند.
همانظور که در اين فيلم ديده مي شود، دو اسلام ستيز، بدون هيچ مزاحمتي شيشه هاي خودرو يک خانواده مسلمان را شکسته و به موتور آن ها نيز آسيب وارد مي کنند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد

ماموستا فائق رستمی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگارحوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به اینکه کسانی که ادعای حقوق بشری دارند خود در صف اول ضدحقوق بشر هستند، اظهار داشت: نقض حقوق بشر به جنایات کنونی استکبار و صهیونیست ها برعلیه ملت مظلوم غزه ختم نمی شود بلکه در گذشته نیز بسیاری از کشورهای بیگانه با همراهی رژیم غاصب صهیونیستی جنایات بسیاری بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی انجام دادند.

ماموستا رستمی، افزود: کشورهایی نظیر فرانسه ، آلمان ، انگلیس و دیگر ایادی استکبار جهانی در 8سال دفاع مقدس با سلاح های شیمیایی ملت ایران را به خاک و خون کشیدند؛ حال امروزه مدعیان حقوق بشر شده اند.

وی ادامه داد: حدود سی و هفت کشور بر علیه ملت ایران تاختند، هیچ فرد و کشوری صدای این ملت را نشنید و وجدانش به درد نیامد که چنین جنایت بزرگی بر علیه این ملت صورت گرفت.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: از سویی دیگر شاهد تجاوزات ، غارت ،کشتار و کودک کشی مدعیان حقق بشر بر علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم که براحتی حقوق آنان را تضییع کرده و سپس ادعای حامیان حقوق بشری سر می دهند.

وی عنوان کرد: دین مبین اسلام تمام حق و حقوق انسان ها را محترم شمرده است؛ قرآن کریم می فرماید: " مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا"، هر کس نفسی را بدون حق و یا بی‌آنکه فساد و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که همه مردم را کشته؛ در واقع کسانی که دم از حقوق بشر می زنند حقوق بشر را نابود کردند.

وی اضافه کرد: آنان تروریست ها را پرورش دادند و خون انسان ها را ریختند، در افریقا نیز جنایت کردند؛ در گذشته با شعار تفرقه بینداز و حکومت کن بر ملت ها ظلم می کردند و اکنون با شعار تفرقه بینداز و ویرانی ببار بیاور سیاست ضد بشری خود را پیش می برند.

امام جمعه سنندج اذعان داشت: اگر بیاییم و به قرآن کریم تمسک بجوییم و وحدت و برادری را تقویت نموده و از اختلاف ،جدایی ،نزاع و تفرقه که دستور خدا می باشد دوری کنیم دشمنان را مایوس کرده ایم.

ماموستا رستمی،گفت: مسلمانان باید در مقابل این همه تبعیض و اقدامات ضد حقوق بشری بایستند و با حرکت عظیم وحدت آفرین با دشمنان مقابله کنند و در دل دشمنان رعب و حشت ایجاد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امت اسلام باید با هوشیاری در سایه رهبری انقلاب، صلح را دنبال کند و در برابر دشمنانی که به دنبال از بین بردن مسلمانان هستند، بایستند؛ این مسئله خیلی مهم است، در واقع دشمن از آن می ترسد که اسلام حیله ها و برنامه های آنان را برملا سازد، تا دو چیز در میان مسلمان باشد نمی تواند موفق شد، اول قرآن کریم و دوم مساجد، تا این دو در میان مسلمانان است، امت اسلام مقتدر و جاودان خواهد ماند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • چرا حج امسال حج برائت است؟
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • زائری از پرو
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است