Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@04:01:02 GMT

مقایسه کریستین رونالدو با معنوی‌نژاد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۴۶۶۲

مقایسه کریستین رونالدو با معنوی‌نژاد+ عکس

باشگاه ورونا در عکسی به مقایسه گل قیچی برگردان کریستیانو رونالدو با آبشار محمدجواد معنوی نژاد پرداخته است.

به‌ گزارش ‌ایران آنلاین به نقل از ایسنا، پس از گل تماشایی و قیچی برگردان کریستیانو رونالدو در بازی روز گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و یوونتوس تصاویر مختلفی از صحنه به ثمر رسیدن این گل زیبا در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص باشگاه والیبال ورونا در عکسی که در صفحه رسمی اش منتشر کرده است تصویر آبشار بلند محمدجواد معنوی نژاد را با ضربه قیچی رونالدو مقایسه کرده است.

در این عکس نشان داده شده که ارتفاع ضربه رونالدو ۲ متر و ۳۸ سانتیمتر است و ارتفاع آبشار معنوی سه متر و ۶۵ سانتیمتر است که یک متر و ۲۲ سانتیمتر از ارتفاع دو متر و ۴۳ سانتیمتری تور والیبال بالاتر است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم