Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ساماندهی استقرار واحد‌های صنعتی، تولیدی و صنفی، ایجاد ارزش افزوده محصولات تولیدی و جلوگیری از تمرکز ناموزون صنایع، ایجاد تنوع در صنایع، تکمیل زنجیره‌های ارزش، تولید و نیزاشتغال زایی با حداقل هزینه و سرمایه از رویکرد‌های اصلی حمایت از تولید کالای ایرانی است که در شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احد فتوحی افزود: از مهم‌ترین اولویت‌های امسال در این کمیته ، تقویت و حمایت از صنایع مستقر و رفع موانع و مشکلات آن‌ها با هدف حفظ اشتغال و تولید واحد‌های صنعتی و توسعه کیفی شهرک‌ها با اجرای پروژه‌های عمرانی است.
وی افزود: این کمیته با هدف از حمایت از کالای ایرانی با رویکرد حمایت ازواحد‌های تولیدی و صنعتی مستقردرشهرک‌های صنعتی برای ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی تشکیل می‌شود.
فتوحی اعلام کرد: برای فعال کردن واحد‌های راکد و فعال کردن ظرفیت‌های خالی برخی واحد‌ها دردو سال گذشته در قالب طرح رونق تولید، تسهیلات مناسبی به واحد‌های صنعتی.
وی بیان کرد: تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی، تکمیل طرح زنجیره‌های ارزش، تقویت و حمایت ازخوشه‌های صنعتی و تقویت کنسرسیوم‌ها و خوشه‌های صنعتی، تسریع در فرایند پذیرش واحد‌های صنعتی در فرابورس و بورس کالا و افزایش کیفی برگزاری دوره‌های آموزشی از مهمترین اقداماتی است که تا کنون برای حمایت از کالای ایرانی اجرا شده است.
در استان فارس با ایجاد ۶۱ شهرک صنعتی فعال، ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری، استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی و در نتیجه تولید کالا‌ها و محصولات داخلی، فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل