Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: سیدحسین نقوی حسینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۰ تا ۱۲ نشست مشترکی را با کمیسیون اقتصادی با عنوان بررسی تهدیدهای اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تامین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی برگزار می‌کند.
به گفته وی، این جلسه با حضور محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فیروزآبادی؛ دبیر مرکز عالی فضای مجازی برگزار خواهد شد و در آن سیاست‌ها و راهبردهای برخورد با تلگرام و تهدیدها و فرصت‌های این شبکه مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقوی حسینی تاکید کرد که شرایط یله و رهایی تلگرام مورد تایید هیچ کسی نیست، البته مسدود کردن فضای مجازی مورد تایید نیست، هدف آن است که تلگرام به نحوی مدیریت شود که بتوان از فرصت‌های آن استفاده شده و جلوی تهدیدها گرفته شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین، گفت: اعضای این کمیسیون در روز یکشنبه ۱۹ فروردین مهمان وزیر دفاع خواهند بود که قرار است گزارش مفصلی پیرامون تحولات منطقه و حوزه تغییر و تحولات نظامی در منطقه ارائه شود.
به گفته وی، دستور کمیسیون امنیت ملی در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین، بررسی آخرین وضعیت فرقه‌ها در کشور با حضور مسئولان ذیربط است.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: کمیسیون تلگرام امنیت کمیسیون امنیت ملی فروردین مجازی بررسی تهدیدها فرصت های تحولات منطقه تایید اطلاعات سیاست حسینی خارجی اقتصادی برگزار گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است

«سید محسن حسینی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به مواضع متفاوت کشورهای غربی در امور سیاسی و اجتماعی ملت های جهان، اظهار کرد: امروزه دوگانگی مواضع دولت های استکباری در رویدادهای مختلف جهانی بارزتر شده است، یکی از این دوگانگی های مواضع استکبار جهانی در پشتیبانی از تروریسم دولتی رژیم اسرائیل دیده می شود به گونه ای که مردم ستمدیده‌ی فلسطین بیش از ۷۰ سال است که بدترین نوع تروریسم را تجربه می کنند، رژیم صهیونیستی بدون اینکه مورد سرزنش متّحدان خود و برخورد نهادهای بین‌ المللی قرار گیرد، در ماه های گذشته در یک نسل کشی آشکار در نوار غزه بیش از ۱۰۰ هزار نفر را شهید و زخمی کرده و بیش از ۲ میلیون نفر را به آوارگی مضاعف کشانده است.
 
به گفته وی؛ دانشجوی جوان در هر جای جهان، زمانی که معیارهای دوگانه مسلط بر سیاست غرب و تقسیم تروریسم به انواع خوب و بد و ترجیح منافع دولت‌های استکباری بر دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، دانشجویان، شور جوانی دارند، به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند ارزش های انسانی و اخلاقی را مشاهده می کند، پرسش‌های جدیدی در ذهن کنجکاو و جستجوگرش‌ ایجاد و حسّ حقیقت‌ جویی در قلبش زنده‌تر و هوشیارتر شده و او را به کنشگری فعال می کشاند.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با عنوان اینکه دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، تصریح کرد: دانشجویان، شور جوانی داشته و به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند.
 
وی افزود: امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را از بین برده، قطعا محصور کردن مردم دنیا در مرزهای ساختگی و ذهنی مد نظر قدرتمندان ممکن نیست.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های ۹۳ و ۹۴ پیام هایی به جوانان اروپا و آمریکا ارسال کرده بودند که نتایج آن را در سالیان گذشته و به ویژه در جنبش های دانشجویی این روزها  مشاهده می کنیم و خوب است به فرازی از این پیام‌ها در انتهای صحبت اشاره کنم: «رنج های امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن‌تر نشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی ‌ثمر فرو خواهد کاست، من ایمان دارم که تنها شما جوان ها هستید که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابید و سدّ بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است».
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم