Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@17:11:02 GMT

تقویت نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۵۱۸۴

تقویت نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی در دیدار نوروزی با کارکنان صنعت بیمه گفت: کارکنان با روحیه نوآوری سال جدید را آغاز کنند چون انتظارات از صنعت بیمه زیاد است و ما در مقابل این انتظارات مسئولیم.
وی افزود: بیمه مرکزی جزو نهادهای خوب بوده و باید این جایگاه را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت بخش نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه و پاسخگویی به شکایات بیمه گذاران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بخش های بین الملی رایزنی های خوبی صورت گرفته و باید برای تقویت پوشش اتکایی نیز برنامه ریزی شود.
رییس کل بیمه مرکزی از عملکرد خوب صنعت بیمه درسال ۹۶ قدردانی و ابرازامیدواری کرد شرکت‌های بیمه بیشتر و بهتر از سال قبل با ارائه خدمات متنوع درخدمت جامعه باشند.
 
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" از کارکنان بیمه مرکزی و شرکت های بیمه خواست تا در ارائه طرح ها و پوشش های جدید بیمه ای در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیش از پیش اهتمام ورزند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق گفت: در بحث گردشگری به این نتیجه رسیدیم که نیازمند یک کار ترکیبی هستیم چراکه در کنار سایر برنامه‌های گردشگری، ابعاد معدن و فضای کاری آن برای گردشگران جذابیت بسیاری دارد. 

حمیدیان تصریح کرد: مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق در عین حالی که یک مجموعه صنعتی است، ولی ظرفیت بسیار بالایی برای حوزه گردشگری دارد.

او بیان کرد: بازدید از پیت معدنی، موزه سنگ آهن و آشنایی با ابزارآلات اکتشاف و حفاری و چگونگی استخراج معادن برای مسافران از جذابیت زیادی برخوردار است. 

مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق خاطر نشان کرد: در نوروز امسال تا کنون، روزانه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کردند. 

او خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌های موجود شامل پیت معدنی، مجموعه‌های ورزشی، مجموعه پارک آهنشهر و هم کل ظرفیت اکوسیستم شهرستان بافق، مسافران نوروزی یک ترکیب گردشگری صنعتی، فرهنگی، مذهبی و سنتی را تجربه می‌کنند. 

حمیدیان گفت: قدمت معدن چغارت به ۶۵۰ میلیون سال پیش برمی‌گردد که این معدن در ابتدا به شکل کوه بوده که هزار و ۲۸۶ متر از سطح دریا ارتفاع داشته است. 

مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق افزود: از سطح زمین‌های اطراف نیز ۱۶۵ متر بالاتر بوده است که علاوه بر برداشت این ۱۶۵ متر، ۳۱۵ متر نیز عمق حال حاضر این معدن است.

او گفت: خروجی این معدن سنگ آهن است که از این سنگ، برای استفاده در صنایع جوار معدنی استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • برای باهوش‌تر شدن، این مواد غذایی را بخورید
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند