Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:46:16 GMT

محور مواصلاتی جنوب استان بوشهر به فارس ایمن‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۵۸۴۲

محور مواصلاتی جنوب استان بوشهر به فارس ایمن‌سازی می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه ملی راهسازی جم به فیروزآباد گفت: محورهای مواصلاتی جنوب استان بوشهر به استان فارس ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از مسیر جم به فیروزآباد اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و چندین پروژه مهم اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید در استان بوشهر بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و توسعه راه‌ها بوده است، اضافه کرد: تلاش شده تا همه راه‌های مواصلاتی استان بوشهر به بزرگراه تبدیل شود.

استاندار بوشهر از ایمن‌سازی راه‌های استان به عنوان یک اولویت مهم نام برد و خاطرنشان کرد: بهبود ایمنی راه‌ها باعث می‌شود تا حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن کاهش یابد و شاهد سفرهای ایمن‌تری باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مسیر جم به فیروزآباد در توسعه ارتباطات جنوب استان بوشهر با استان فارس بیان کرد: یکی از برنامه های مهم راه و شهرسازی با مشارکت وزارت نفت، پروژه بزرگراهی جم به فیروزآباد و ایمن‌سازی این مسیر است.

گراوند ادامه داد: مسیر جم به فیروزآباد را از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر است که باید پیگیری لازم انجام شود تا پروژه ملی راهسازی جم به فیروزآباد به زودی عملیاتی و فعال شود.

وی خواستار اجرای باند دوم مسیر جم - فیروزآباد شد و تصریح کرد: اجرای باند دوم مسیر جم به فیروز آباد یکی از مطالبات مردم جم است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن این نگرانی مردم برطرف شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه