Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:56:51 GMT

صحنه ترسناک سرقت از یک داروخانه شبانه روزی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۷۱۸۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: صحنه سرقت از یک داروخانه شبانه روزی باز هم در فضای مجازی جنجال ساز شد.

حجم ویدیو: 2.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

پلیس پایتخت ضمن انتشار ویدئویی از سرقت Stealing از یک داروخانه شبانه روزی هشدار داد متصدیان داروخانه های شبانه روزی در ساعات شبانه از پنجره تعبیه شده برای فعالیت استفاده کند و در را ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سرقت Stealing اخبار حوادث سرقت شبانه روزی فضای مجازی فیلم داروخانه عکس روزنامه فیلم حوادث ایران اهواز تهران قهوه خانه حوادث اهواز اخبار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟

دریاچه ارواح یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد مازندران است که به‌دلیل موقعیت خاصی که دارد از آن با عنوان یکی از اسرارآمیزترین دیدنی‌های طبیعی در شمال ایران یاد می‌شود.

به گزارش کجارو، دریاچه ارواح نوشهر یکی از زیباترین و در عین حال عجیب‌ترین جا‌های دیدنی استان مازندران است. این دریاچه که «ممرز» نیز نامیده می‌شود، در حد فاصل شهر نور تا نوشهر و در ارتفاعات جنگلی قرار دارد. اطراف دریاچه ارواح را درختان توسکا و ممرز پوشانده‌اند که شاید علت نام‌گذاری این دریاچه به نام ممرز نیز همین باشد.

درختان کمر شکسته، وجود مه و آب باتلاقی این دریاچه، فضایی وهم‌آلود در این منطقه ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل این جاذبه طبیعی را با نام یکی از اسرارآمیزترین نقاط دیدنی در شمال ایران می‌شناسند.

گرچه از دریاچه ارواح یا ممرز با لقب‌هایی مانند ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز یاد می‌شود، این دریاچه از تماشایی‌ترین جاذبه‌های طبیعی در استان مازندران است. در زمان‌هایی که مه به بالاترین سطح خود می‌رسد، تصاویری خارق‌العاده در این دریاچه خلق می‌شوند. نام دریاچه ارواح نوشهر در فهرست آثار ملی ایران به چشم می‌خورد.

این دریاچه، در مسیر نور به نوشهر، ۴۷ کیلومتری نوشهر و در نزدیکی روستای «صلاح الدین کلا» قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!