Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان ذوبی ها می گوید تیم حریف آنقدر حرفه ای بود که با وجود غیبت چند بازیکن باز هم با ترکیب قدرتمندی پا به میدان بگذراند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قاسم حدادی فر پس از پایان دیدار تیم های ذوب آهن و الدحیل در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر گفت:

تیم خیلی خوبی روبروی ما بودند که هم بازیکنان خوبی داشتند و هم از نظر تاکتیکی قوی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. بهرحال باید تمام انرژی خود را برای بازی بعدی که بسیار مهم است ذخیره کنیم.

قاسم حدادی فر ادامه داد:

ما در این بازی به دنبال حمله کردن و باز کردن دروازه حریف بودیم اما آنها ضدحملات خطرناکی داشتند که در یکی از آنها نیز موفق به گلزنی شدند البته یکی دو موقعیت خوب دیگر نیز داشتند اما با عملکرد خوب دروازه بان ما ناکام شدند.

قاسم حدادی فر درباره بازیکنان غایب تیم الدحیل گفت :

بهرحال آنها آن قدر بازیکن خوب دارند و حرفه ای هستند که حتی با وجود غیبت تعدادی از بازیکنان مهم شان باز هم ترکیب خوبی را روانه میدان می کنند و جای آنها را به راحتی پر می کنند.

کاپیتان ذوبی ها درباره عدم حضور نود دقیقه ای خود در میدان نیز گفت:

بهرحال این نظر مربی است و کادر فنی تشخیص می دهد من چند دقیقه بازی کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن ورزشگاه فولادشهر الدحیل الدحیل تیم الدحیل ذوب آهن قاسم حدادی فر ورزشگاه فولادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟