Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@15:54:16 GMT

پروازهای فرودگاه کلاله لغو شد/ شرایط جوی مساعد نبود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۸۳۱۶

رئیس فرودگاه کلاله از لغو تمام پروازهای این فرودگاه به دلیل شرایط بد جوی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالخلیل صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرواز تهران- کلاله و بالعکس صبح امروز ( چهارشنبه) لغو شد.

وی با بیان این که شرایط جوی حاکم در شرق استان مانع از انجام پرواز بود، گفت: در طول مسیر از گنبدکاووس تا کلاله و فرودگاه به دلیل کاهش دید و پایین بودن ارتفاع ابر، شرایط پرواز وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ظرفیت مسافر پرواز کلاله به تهران در صبح چهارشنبه کاملا تکمیل بود، ادامه داد: فرودگاه کلاله عملیاتی بود و تمام سیستم ها فعال بودند اما مه صبحگاهی و شرایط جوی مانع از انجام پرواز شد.

رئیس فرودگاه کلاله با یادآوری این که پرواز روز یکشنبه تهران- کلاله و بالعکس هم به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی کنسل شد، اضافه کرد: فرودگاه کلاله در هفته دو روز به مقصد تهران پرواز دارد که شرایط جوی استان گلستان یار نبود و پروازهای این هفته در روز یکشنبه ۱۲ فرودین و چهارشنبه ۱۵ فروردین برقرار نشد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750600

دیگر خبرها

  • ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی پروازهای داخلی و خارجی
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)