Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه به نامه چندی قبل اسماعیل هنیه تصریح کردند: حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگو و غاصب، خطای نابخشودنی بزرگی است که پیروزی ملت فلسطین را به عقب می‌اندازد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه چندی قبل آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با تأکید بر مواضع همیشگی جمهوری اسلامی در حمایت کامل از فلسطین و مجاهدان آن، علاج مسأله فلسطین را تقویت جناح مبارز و مقاوم در دنیای اسلام و تشدید مبارزه با رژیم غاصب و پشتیبانان آن دانستند و تأکید کردند: حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگو و غاصب، خطای نابخشودنی بزرگی است که پیروزی ملت فلسطین را به عقب می‌اندازد و جز خسران عاید آن ملت ستم‌کشیده نمیکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل نامه رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والحمد لله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا الرسول الاعظم الامین و علی آله الطاهرین و صحبه المنتجبین و من تبعهم باحسان الی یوم الدین.
برادر مجاهد عزیز آقای دکتر اسماعیل هنیة دامت توفیقاته
نامه را با این کلام نورانی خداوند آغاز میکنم که گوئی همین امروز خطاب به شما وما نازل شده است: «وَ لا تَهِنُوا فِی ابتِغاءِ الْقَومِ اِنْ تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَاِنَّهُمْ یأْلَمُونَ کَما تَأْلَمُونَ وَ تَرْجُونَ مِنَ اللّه‌ِ ما لا یَرجُونَ و کانَ اللهُ عَلیماً حَکیماً»‌ای علیماً بانتصارکم و غلبتکم علیهم باذن الله، و حکیماً فی نهیکم عن الوهن و التّوانی فی هذا الطریق.
در روزهائی که شدت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست در غزه، دلبستگان به مسأله‌ی فلسطین را غمگین و خشمگین ساخته، لازم میدانم بار دیگر بر مواضع همیشگی جمهوری اسلامی در این مسأله‌ی مهم که در صدر مسائل امت اسلامی است تأکید کنم. بیشک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه‌ی شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است. جنابعالی در نامه‌ی محبت‌آمیز خود برخی از چالش‌های بزرگ امت اسلامی را مطرح کرده و به خیانت و نفاق برخی از کشور‌های عرب این منطقه و نقشه‌های خباثت‌آمیز آنان در تبعیت از شیطان بزرگ (آمریکا) اشاره نموده و نیز از مجاهدان فلسطینی به‌عنوان مبارزان خط مقدم در برابر فشار و ظلم و جنایت دشمن یاد کرده‌اید. آنچه در این باره نوشته‌اید حقیقت محض و مورد تأیید ما است. ما خود را موظف به حمایت از شما از هر نوع آن میدانیم.
این وظیفه‌ئی دینی و نیز فریضه‌ئی انسانی و فراتر از حوادث و تحولات سیاسی است و ان‌شاءالله همچون گذشته به این وظیفه عمل خواهیم کرد. دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و جریانات اسلامی همگی مخاطب و موظف به این وظیفه‌ی بزرگند. امروز بازگشت به عزّت و اقتدار برای امت اسلامی منحصراً در گرو ایستادگی در برابر استکبار و نقشه‌های خباثت‌آمیز آن است، و مسأله‌ی فلسطین در رأس همه‌ی مسائل بین‌الملل اسلامی در مقابل استکبار است. حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگو و غاصب، خطای نابخشودنی بزرگی است که پیروزی ملت فلسطین را به عقب می‌اندازد و جز خسران عاید آن ملت ستم‌کشیده نمیکند. علاج این همه تقویت جناح مبارز و مقاوم در دنیای اسلام و تشدید مبارزه با رژیم غاصب و پشتیبانان آن است. ملت‌ها و بویژه جوانان غیور در کشور‌های اسلامی و عربی و نیز دولتهائی که نسبت به فلسطین احساس مسئولیت میکنند، باید این وظیفه‌ی بزرگ را کاملاً جدی بگیرند و با مجاهدت حماسی و مدبّرانه دشمن را مجبور به عقب‌نشینی به سمت نقطه‌ی زوال کنند.
از خداوند متعال کمک به شما و همه‌ی نیرو‌های مقاومت را خواستارم و نزدیک شدن روز پیروزی شما را که امری قطعی است مسألت میکنم.

والسلام علیکم و رحمة الله
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۵ فروردین ۱۳۹۷،
۱۷ رجب‌المرجب ۱۴۳۹

آقای اسماعیل هنیه چندی قبل در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد توطئه بزرگ استکبار علیه قدس و ملت فلسطین با هدف سرنگون‌کردن غزه به‌عنوان قلعه مقاومت و پایان دادن به مبارزه علیه رژیم اشغالگر و عادی‌سازی روابط حکام وابسته منطقه با آن، از حمایت‌های ملت ایران و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی از جنبش مقاومت قدردانی کرده و گفته بود: ما با شروع انتفاضه خروشان مردمی در داخل کرانه باختری و قدس، به اذن خداوند توطئه طاغوتِ عصر (ترامپ) و حاکمان نفاق در پایتخت‌های دور و نزدیک را در پایان دادن به مسئله فلسطین، خنثی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم