Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهار که در کانون میعاد برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق شعار امسال، بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری نیازمند حفظ عدالت، وحدت، تدبیر، عزم راسخ و بصیرت در جامعه هستیم.

وی نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» را یکی از فرصت‌های ویژه برای پیروزی در نبرد اقتصادی با دشمنان دانست و افزود: برای پیروزی کشور در جنگ نابرابر اقتصادی با دشمنان و مقابله همه جانبه با توطئه های آنان، نیازمند وحدت بین همه مردم و مسئولان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بهار در ادامه با اشاره به عظمت حضور شرکت‌کنندگان در نمازجمعه تصریح کرد: اهمیت نماز جمعه از جهات گوناگون باید مورد توجه قرار گیرد و امت اسلامی از سرمایه مهم برخوردارند و اگربه این سرمایه مهم بی‌توجهی کنند، این عظمت را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق بالاترین عبادت است، افزود: اگرچه خدمات رسانی خوبی طی سال جاری توسط مدیران اجرایی شهرستان صورت گرفت اما باید نوع برخورد با مردم، کم کاری ها و دیگر نواقص احتمالی در خدمات رسانی ها مدنظر قرار گیرد تا در امسال شاهد کاستی های کمتری باشیم.

حاتم‌نیا با انتقاد از حضور کم رنگ مدیران دستگاه های اجرایی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، خطاب به مدیران حاضر در این نشست، گفت: نظام ما یک نظام اسلامی است و شما هم مدیران اسلامی هستید؛ مدیری که در نظام اسلامی خدمت می کند باید در نماز جمعه شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری وهفته بزرگداشت مقام معلم میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در مصلای نماز جمعه رودسر برپا شد.

این میز خدمت به‌منظور پاسخگویی مطلوب به شهروندان میز خدمت با حضور اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه در مصلای نماز جمعه شهرستان رودسر برپا شد.

بهمن پنجعلی‌زاده مرسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خانواده بزرگ و شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی بوده که خدمات فراوانی در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ ارائه کرده و به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیر دولتی جهان منشأ خدمات ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی به کشور بوده و تأثیر آن بر توسعه علمی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش پس از خطبه‌های نمازجمعه با هماهنگی دفتر امام جمعه به مدت یک ساعت در مصلای شهرستان رودسر بر پا شد و نمازگزاران حاضر موضوعات خود را به شکل مستقیم با مسؤلان این دانشگاه در میان گذاشتند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در تاریخ ۲۴ بهمن سال ۱۳۸۲ به دنبال درخواست‌های مردمی و پیگیری شخصیت‌های علمی و فرهنگی شهرستان به عنوان مرکز زیر نظر واحد لاهیجان با پذیرش ۱۰۰ دانشجو در یک ساختمان استیجاری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد و در یال ۱۳۸۶ به واحد مستقل دانشگاهی تبدیل شد، هم اکنون این واحد دانشگاهی در زمینی به مساحت ۵ هکتار و ساختمان آموزشی به مساحت ۷ هزار متر مربع با بیش از ۵۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و ۶۵۰۰ فارغ‌التحصیل نقش بسیار مهمی در توسعه فضای علمی، آموزشی و فرهنگی شهرستان‌های رودسر و املش ایفا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری