Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@05:40:23 GMT

ماجرای اسیدپاشی که با کلنگ به ماموران پلیس حمله کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۹۲۳۱

او در این رابطه به بازپرس پرونده توضیح داد: من نقاش هستم و طلب مالی از شاکی (ناصر) داشتم، چند ماه قبل به خانه پدری وی رفته و مشغول رنگ‌آمیزی ساختمان پنج طبقه آن‌ها شدم البته هنوز کار پایان نیافته است و قرار بود بابت کار حدود ۳ میلیون تومان از ناصر بگیرم، ناصر باید کار را به سه قسمت تقسیم می‌کرد و در هر مرحله اقساط را پرداخت می‌کرد، اما به تعهدش عمل نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متهم افزود: به منزل رفتم و یک گالن چهار لیتری را که برای کارم استفاده می‌کنم و حاوی لوله‌بازکن بود، برداشتم و سمت مغازه ناصر راهی شدم، زمانیکه به آنجا رسیدم ناصر سوار موتور شد که به خانه‌اش برود، اما من به او گفتم کجا می‌روی و گفتم بیا حساب و کتابمان را انجام دهیم، اما ناصر محل نگذاشت و قصد داشت کاپشن خودش را دربیاورد تا با من درگیر شود که من در آن لحظه اسید را به روی کمرش ریختم و حتی بخشی از اسید روی پیشانی من ریخت که به سرعت به جوی آب پریدم و صورتم را با آب جوی شستم، اما او به مغازه سوپرمارکت رفت و آنجا بدنش را شست، وی اگر زرنگی می‌کرد و خودش را همان لحظه در جوی آب می‌انداخت و بدنش را می‌شست حتی این مقدار سوختگی نیز برایش پیش نمی‌آمد.

اما ناصر، قربانی پرونده چنین موضوعی را تکذیب می‌کند، او در این رابطه به خبرآنلاین گفت: فرد اسیدپاش نقاش ساختمان ما بود، من آخرین پیش از نوروز او را دیده بودم، اما دیروز (۱۴ فروردین) ساعت ۹ صبح او به مغازه من آمد، یک گالون ۴ لیتری اسید به همراه خود داشت و روی من ریخت. در ابتدا فکر کردم مایعی که روی من ریخته بنزین است، اما بعد که گردن من سوخت متوجه شدم آن مایع اسید بوده.

او افزود: بعد مامور‌ها به خانه‌اش رفتند و متهم در خانه نبود، بعد که او متوجه شد چنین چیزی فهمیده با کلنگ به پاسگاه پلیس حمله کرد.

ناصر در رابطه با علت وقوع این اتفاق گفت: نمی‌دانم چرا روی من اسید پاشید، ما هیچ خصومتی با هم نداشتیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نوروز بنزین پلیس ماجرای اسید پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی

۸ اردیبهشت مصادف است با سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی؛ خلبان نامداری که رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان است.

به گزارش ایسنا، قسمتی از مستند «در لباس سربازی» درباره ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه این شهید را که در فضای مجازی دست ببه دست می‌شود، ببینید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی