Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نساجی موفق شد در هفته سی ام لیگ یک صبا را گل باران کند هرچند که جایگاه این تیم در جدول رده بندی تغییری نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته لیگ یک تیم فوتبال نساجی موفق شد با نتیجه 6 بر یک صبای بحران‌زده را شکست بدهد تا این تیم همچنان در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازی نساجی در همان نیمه اول کار صبا را تمام کرد و با 3 گل سهیل رحمانی در دقیقه 31 و محمد عباس‌زاده در دقیقه 43 و 45 از حریفش پیش افتاد.

اما در نیمه دوم هم حملات نساجی ادامه داشت و محمد عباس‌زاده در دقیقه 48 موفق شد هت تریک خود را کامل کند تا یک نیم فصل رویایی را در تیم جدیدش تجربه کند. اما در دقیقه 70 حسن نجفی موفق شد گل پنجم نساجی را بزند تا شاگردان نکونام در آستانه یک پیروزی پرگل دیگر قرار بگیرند.

در دقیقه 79 رضا شکری موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما نساجی در دقیقه 92 موفق شد توسط مجتبی ممشلی گل ششم را هم وارد دروازه تیم نگون بخت صبا کند.

البته با توجه به این که نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه و فجر سپاسی موفق شدند حریفان خود را شکست بدهند تیم فوتبال نساجی با 54 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.

صبا هم با این شکست 12 امتیازی باقی ماند و تنها یک فصل بعد از سقوط از لیگ برتر این تیم به بدترین شکل ممکن در حال سقوط به لیگ دو است.

دومین هتریک پیاپی عباس‌زاده در لیگ یک

مهاجم سابق تیم سایپا تهران برای دومین هفته پیاپی با پیراهن نساجی هتریک کرد و رکوردی استثنایی از خود به جا گذاشت.

عصر امروز و از هفته سی‌ام لیگ یک کشور ، دو تیم نساجی مازندران و صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی تا با نتیجه 6 بر یک به سود نساجی مازندران پایان یافت.

نکته جالب توجه در این بازی، دومین هتریک عباس‌زاده در دومین هفته پیاپی است. این بازیکن در جریان برد هفته قبل تیمش مقابل بادران ، ۳ گل از ۴ گل تیمش را به ثمر رساند و حالا در بازی نساجی و صبای قم هم تا به اینجا ۳ گل به نام خود ثبت کرده است.

عباس‌زاده از هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک به ترکیب نساجی اضافه شد و حالا با ۱۲ گل زده در ده بازی رده‌ی دوم جدول گلزنان را در اختیار دارد . این بازیکن با فرشید پاداش تنها دو گل فاصله دارد و هیچ بعید نیست با ثبت رکورد خارق‌العاده از خود به عنوان آقای گلی لیگ یک دست یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود