Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کار گفت: حل مسائل کشور از جمله فشار به آب و خاک، ریزگردها، پنجره جمعیتی و عدم بزرگ شدن اقتصاد تنها با اجماع و یاس زدایی قابل حل هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، علی ربیعی در دیدار با بازنشستگان و نخبگان استان ایلام، پس از شنیدن دغدغه های آنان اظهار کرد: دولت بدون همکاری نخبگان و سازمان های مردم نهاد نمی تواند آن گونه که باید وظایف خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که خیلی ها چشم دیدن موفقیت های انقلاب اسلامی را در آستانه چهل سالگی ندارند، تصریح کرد: بسیاری از مسائل در هم تنیده شده و منشاء مسائلی شده که همه باید با همکاری در راه حل آنها بکوشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه در هیات دولت از هیچ تلاشی برای حل مشکلات فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: برنامه دولت ارتقای رفاه زندگی مردم و افزایش قدرت خرید است.

وی راه رشد اقتصادی را افزایش سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت:پنجره جمعیتی، فشار به آب و خاک، ریزگردها، عدم بزرگ شدن اقتصاد کشور از جمله مسائلی است که باید برای حل آنها حرکت کنیم.

ربیعی با تاکید بر این که در این راستا حق نداریم موفق نشویم، تصریح کرد: هر چند عده ای فکر می کنند که دولت را می زنند اما کل نظام را می زنند اما باید با اجماع به یاس‌زدایی بپردازیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که نسبت به ایلام احساس دین می کنم و باید نخبگان ایلام کانون توسعه استان را ایجاد کنند، با اشاره به شرایط جغرافیایی استان گفت: باید نهادی صادراتی در استان ایجاد شود.

در ابتدای این نشست ۱۰ نفر از فعالان اقتصادی و صنفی و نماینده بازنشستگان کشوری دغدغه های خود را بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا یحیوی، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده