Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@18:18:40 GMT

مهمترين اکسسوري هاي عروس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۹۹۵۰

مهمترين اکسسوري هاي عروس

خبرگزاري آريا -
اکسسوري ها زيبايي عروس را در روز عروسي دوچندان مي کنند، اکسسوري هاي ضروري که براي همه عروس ها لازم است را در ادامه مشاهده کنيد.
اگر زيباترين و مناسب ترين اکسسوري هاي عروس را متناسب با لباس عروس تان انتخاب کنيد در مهم ترين شب زندگي مي درخشيد. با انتخاب درست و مناسب اکسسوري عروس در زيباترين شب زندگي تان جلوه عروس و لباسش دو چندان مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم نيست همه اکسسوري ها يک جا با هم استفاده شوند، مهم اين است که يک اکسسوري عروس خاص و زيبا انتخاب کنيد.
بي شک روز عروسي يکي از مهمترين رويدادهاي افراد بوده که همه دوست دارند در آن زيبا به نظر برسند. برخي تصور مي کنند مهمترين موضوع انتخاب لباس عروسي است و به موارد ديگر توجهي نمي کنند، اما بايد بگويم که در صورتيکه لوازم ديگر مانند کفش، تور يا حتي گوشواره را درست انتخاب نکنيد، به هيچ عنوان لباس تو چشمگير نشان داده نمي شود. به همين دليل در اين مقاله ليستي از مهمترين اکسسوري ها که براي همه عروس ها لازم است را براي تو جمع آوري کرديم:

گوشواره عروس بايد با توجه به مدل لباس و موهاي آن انتخاب شود
1. دستبند: اگر لباس تان بدون آستين يا دکلته است، حتما از دستبند استفاده کنيد.
2. گوشواره: با توجه به مدل لباس و موها بايد انتخاب شود.
3. گردنبند: بهتر است با گوشواره يا دستبند هماهنگ باشد و البته در صورتيکه لباس عروسي يقه اسکي يا يقه بسته است، استفاده از گردنبند توصيه نمي شود.
4. گيره مو: مي توان گفت امروزه مهمتر از تاج است و در هر مدل مويي به کار برده مي شود.
5. تور: در انتخاب تور عروسي حتما مدل و جنس لباس عروس را نيز در نظر بگير.
6. تاج: با توجه به تم عروسي بايد انتخاب شود.

تاج يکي از اکسسوري هاي عروس
7. کفش: بعد از انتخاب لباس عروس و آرايش مناسب، کفش عروسي مهمترين گزينه به حساب مي آيد.
ممکن است تا به حال متوجه نشده باشيد، اما برخي از فلزات جلوه زيباتري با لباس هاي کاملا سفيد ايجاد مي کنند. نقره، پلاتين يا مرواريد همراه با هايلايتي از طلا انتخاب خوبي براي لباس عروس سفيد هستند. بايد فلزاتي را انتخاب کنيد که همراه لباس عروس شما بهترين جلوه را داشته باشد.
مرواريد با تن رنگ نقره اي معمولا با تمام رنگ هاي لباس عروس از سفيد يخي گرفته تا نباتي، کرم و شيري ست مي شود. مرواريدهايي با تن صورتي يا گلبهي براي عروس خانم هايي که موهاي شان بلوند و رنگ پوست شان بور و سفيد است بسيار شيک و برازنده است و با تمام طيف هاي رنگ سفيد لباس عروس هماهنگي دارد.
منبع : manodeliar.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل