Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما؛ در متن چنین می خوانیم : چندماه پیش، در حاشیه‌ی یکی از دیدارهای رهبر انقلاب با اهالی فرهنگ و هنر، ایشان در پاسخ به سؤال یکی از حضار که "چه کتابی بخوانیم که با توجه به راهبرد ائمه بتوانیم در تشخیص اولویت‌ها دچار انحراف نشویم"، چنین فرمودند: «کتابی که - به قول شما- راهبرد ائمه را ‌ در هدایت مردم معین کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. من الان به ذهنم نمی‌رسد، منتها اگر شما می‌خواهید در این - باصطلاح- اولویت‌شناسی و اولویت‌یابی عمق پیدا کنید؛ با نهج‌البلاغه اُنس پیدا کنید، نهج‌البلاغه خیلی خوب است...
متن بالا بخشی از سخن هفته صدوبیست‌وهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله با عنوان «باید با نهج‌البلاغه مأنوس شوید» است که به جدیدترین توصیه رهبر انقلاب برای شناخت اولویت‌ها می‌پردازد.
با توجه به تحرکات اخیر بن سلمان، گزارش این هفته نیز با عنوان «بن سلمان مزدوری برای آمریکا» به باز تعریف نقش ریاض در راهبرد جدید منطقه‌ای واشنگتن می‌پردازد.
دشمن از نسل جوان ما به شدت عصبانی است، چرا رهبر انقلاب برای هر سال شعار انتخاب می‌کنند؟، ماجرای آشنایی رهبر انقلاب با شهید آوینی، ولایت تنظیم کننده ارتباطات داخلی و خارجی امت اسلامی، دو خصلتی که باید از خودمان دور کنیم، شرط به دست آوردن معیت الهی، آمده بودند به بنده اثبات کنند که ما نمی‌توانیم، تقوا در زبان که در عمل هم باید ظاهر شود، زن باید در محیط خانه آرامش داشنه باشد، جوان‌ها از قدرنشناسی‌ها دلسرد نشوند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
صدوبیست‌وهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمدباقر محمدی تقدیم شده‌ است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. دانلود

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت