Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:47:18 GMT

خاطر عجیب یک قاضی از غیبگویی که دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۰۷۱۲

حوادث رکنا: محمود سعادت، قاضی دادگاه/ چند سال پیش هنگام رسیدگی به یکی از پرونده‌هایم با موضوع خاصی روبه‌رو شدم.

مردی که در دام یک کلاهبردار عجیب گرفتار شده بود به دادگاه آمده و ماجرا را اینگونه تعریف کرد: «خودرو گرانقیمتی داشتم که یک روز ظهر از جلو در منزلم به سرقت Stealing رفت. بلافاصله به کلانتری خبر دادم و شکایتی نیز نزد قاضی Judge کشیک بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس‌از پیگیری‌ها، طی روزهای نخست موفق به شناسایی سارق نشدم. در این میان یکی از دوستان صمیمی‌ام پیشنهادی داد و گفت؛ فردی غیبگو را در یکی از شهرهای جنوبی کشور می‌شناسد که می‌تواند محل ماشین‌های مسروقه را بگوید.

.به‌همین خاطر از من مصرانه خواست این موضوع را پیگیری کنم تا به ماشینم برسم. او پس از چند تماس با فردی ناشناس اعلام کرد که باید حق الزحمه مناسبی به غیبگو بدهم اما رقم پیشنهادی بالا و تقریباً معادل نصف قیمت ماشین‌ام بود. با خواهش زیاد از دوستم خواستم تخفیفی برایم بگیرد. سرانجام قرار شد مرد غیبگو مبلغی بگیرد و مابقی را پس از کسب نتیجه دریافت کند. به این ترتیب همراه دوستم به دیدن غیبگو رفتیم.»
اما انگار مأموران پلیس Police نیز به‌طورنامحسوس ماجرا را پیگیری کرده بودند و ضمن جست‌و‌جو، مرد غیبگو و دوستش را هم تعقیب کرده بودند.آنها متوجه شده بودند خودرو مسروقه در مکانی خلوت و در نقطه‌ای دور از شهرستان در ساختمانی متروکه قرار دارد.»
مالباخته ادامه داد: «پس ازگفت‌و‌گو با غیبگو، به محل مورد نظررفتم ودرکمال ناباوری ماشین‌ام را دیدم.بعد هم با سوئیچ خودروام را روشن کردم. در حالی که خوشحال و مسرور از پیدا شدن خودرو بودم مأموران هم در محل حاضر شدند و دوستم را دستگیر کردند که باعث تعجبم شد. وقتی علت را پرسیدم، روشن شد که مرد به ظاهر غیبگو و دوستم ترتیب یک کلاهبرداری را داده‌اند. یعنی پس از سرقت خودروام، آن را بیرون شهر در داخل خرابه‌ای پنهان کرده‌اند وبه این ترتیب می‌خواستند پول هنگفتی به جیب بزنند.»
بد نیست در اینجا به مردم عزیز و خوانندگان محترم توصیه کنم به هیچ عنوان فریب چنین صحبت ها و اظهارات فریبکارانه را نخورند و در دام شیادان گرفتار نشوند. چرا که معمولاً افراد سودجو و کلاهبردار افراد ساده دل را نشانه می‌گیرند و...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

با هادی همکار بودم، مجبورش کردم زنش را طلاق داد! / اعتراف تلخ کارمند زن

ارتباط مرموز کیارش با زن جوان در برابر دوربین خانه / زن از تجاوز گفت ولی ..!

بلای وحشتناکی که در انباری خانه بر سر فرشته مادر 2 دختر آمد + عکس

وقتی نسترن منشی 20 ساله عاشق مدیرعامل متاهل و 40 ساله شد / خانه مجردی برایم گرفتم!

3 مرد مست ،30 خودرو را در یوسف آباد تهران تخریب کردند

این مرد پولدار عاشق کفش پاشنه بلند است! +عکس

16 ساله بودم که از پشت پرده گلدار اتاقم عاشق هیبت پسر همسایه شدم!

راز آزار و اذیت مرگبار دختر 17 ساله / اعتراف به یک ارتباط وحشیانه + عکس

کودک دبستانی با استفراغ یک نهنگ پولدار شد

مردی که اشتباهی اعدام شد/ او همسر و دخترش را نکشته بود!

توهین ناموسی به یک زن تهرانی فاجعه آفرید / ناصر باید ادب می شد

زمین یک شبه دهان باز کرد / مردم وحشت زده شدند + عکس

اقدام وحشیانه خواستگار شکست خورده با خانواده دختر 17 ساله در جنگل + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث ایران پرونده دادگاه قاضی رسیدگی عکس روزنامه حوادث فیلم ایران اهواز تهران اعدام قهوه خانه حوادث اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر، اظهار داشت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده بخاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سردار گودرزی متذکر شد: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 839758 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم فراجا قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • یک تست عجیب برای ماشین‌ها / کدام بهتر نوشیدنی سرو می‌کنند! (فیلم)
  • قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان
  • قتل به‌ خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • قتل به‌خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه 
  • کشته شدن دختر 21 ساله در شلیک اشتباه پلیس / دایی نگار کریمیان : مامور انتظامی اصلا ايست نداد