Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:54:03 GMT

ماکرون سیسی را به حفظ جامعه مدنی فعال دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۱۵۸۹

ماکرون سیسی را به حفظ جامعه مدنی فعال دعوت کرد

رئیس جمهوری فرانسه بر اهمیت حفظ "جامعه مدنی فعال" در مصر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المنار، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه به عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در پی انتخاب مجددش در سمت ریاست جمهوری تبریک گفت.

مسئولان مصری تاکید کردند که ماکرون در این تماس درمورد حمایت فرانسه از مصر صحبت کرده و بر اهمیت حفظ جامعه مدنی فعال و پویا به عنوان بهترین راه حل دفاعی علیه رادیکالیسم و همچنین لزوم تحکیم حقوق بشر و آزادی‌های اساسی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، معاون امورمجلس رئیس دولت، روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در گفتگویی تاکید کرد: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

بنابر روایت ایرنا، وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901099

دیگر خبرها

  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود