Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۹۰ هزار نفر از زائران امام علی بن موسی الرضا(ع) از خدمات اعضا جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بهره مند شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، علیرضا معین زاده گفت: در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که با شعار تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی از ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا۱۴ فروردین ماه اجرا گردید مجموعاً ۵۳۰۰۵۲ مورد خدمات به  ۲۹۰ هزار و ۸۶۵ نفر از زائران حرم رضوی ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این مدت ۵۳۰۰۵۲ مورد خدمات مختلف ارائه شد و این خدمات شامل مراجعه ۲۲۲۵۲ نفر به خیمه نماز، ۶۱۸۴۴ مورد به ایستگاه سلامت و ۱۱۶۷۸۹ مورد به فضای دوستدار کودک است.

معاون جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۳ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ۱۵ شعبه جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در اجرای این طرح به رائرین محترم خدمات ارائه میکردند، تصریح کرد: در این مدت ۳۸۳۰۲ نفر از مسئولین، زائرین و مسافرین به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

معین زاده عنوان کرد: دراین مدت به ۶۱۲۹۸ نفر توسط تیم های سحاب و ۲۲۹۵۶۷ نفر توسط پست های ایمنی و سلامت این استان خدمات ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین ۴۰۱۶۵۹ اقلام فرهنگی شامل بروشور آموزشی، نقشه، CD، پازل، بادکنک و …بین زائران و مسافرین توزیع شده است افزود: در این طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و با استفاده از ظرفیت کودکان و ایجاد حس مسئولیت پذیری و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مجموع ۱۹۷۰۲ فقره کارت همیار هلال احمر برای کودکان صادر شد.

وی با اشاره به مشارکت ۲۴۷۴ نفر روز عضو جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی عنوان کرد: در مجموع ۱۴۸۸نفر روز  برادر و ۹۸۶ نفر روز خواهر در این طرح شرکت کردند

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

««سلامتی» از مواهب عظیم الهی و در برگیرنده سلامت جسمانی، معنوی، روحی و اجتماعی انسان و به فرموده مقام معظم رهبری، سلامت جز مسائل درجه یک هر کشوری است.

اهمیت و جایگاه این مقوله در نظام آموزش و پرورش به گونه‌ای است که ساحت تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است و در سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان تأکید شده است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌شود در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» به منظور حساس کردن جامعه نسبت به مشارکت خانواده‌ها در مردمی سازی سلامت، فرصت مغتنمی است تا در مدرسه به عنوان دریچه خدمات اجتماعی با نگاهی ویژه به ظرفیت‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته در جهت پیشگیری از بیماری‌ها در قالب برنامه‌های منسجم همراه با مشارکت در مسیر تحقق سلامت دانش آموزان عزیز گام برداریم.

مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها، می‌تواند گام مؤثری در نهادینه سازی آموزه‌های بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه بردارد و دانش آموزان هم می‌توانند به عنوان سفیر سلامت برای خود، همسالان و خانواده خود در ارتقای سواد سلامت و بهداشت عمومی نقش آفرین باشند.

ضمن تبریک هفته سلامت، با ارج نهادن به شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دست‌اندرکاران بخش سلامت و آموزش کشور، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.»

کد خبر 746603

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس