Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:38:13 GMT

50 پرونده تخلف صنفی در بندرانزلی به تعزیرات معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۲۱۹۱

50 پرونده تخلف صنفی در بندرانزلی به تعزیرات معرفی شد

علی خودکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز به کار ستاد خدمات سفر از ابتدای اسفندماه سال گذشته و واگذاری مسئولیت کنترل بازار بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از سوی فرماندار انزلی، کنترل و بازرسی اصناف مختلف در دستور کار این اداره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به انجام گشت های مشترک موردی و مستمر با نیروی انتظامی، اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف افزود: در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی از اول اسفند تا 15 فروردین، سه هزار 692 مورد بازرسی از طرف صنوف مختلف شهرستان انزلی صورت گرفت که یک هزار و 16مورد مربوط به ایام نوروز امسال بود.
خودکار یادآور شد: 171 متخلف صنفی از آغاز طرح خدمات سفر نوروزی در حالی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد که 50 مورد از این تخلفات در ایام نوروز صورت گرفته بود.
وی تخلفات ثبت شده در واحدهای صنفی بندرانزلی را درخصوص گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت، تداخل صنفی و عدم اخذ پروانه کسب عنوان کرد.
خودکار یادآور شد: بر اساس آمار موجود میزان تخلفات صنوف مختلف شهرستان بندرانزلی در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته حدود 27 درصد کاهش یافت.
وی با اشاره به توزیع 2 تن آرد بین نانوایان کشیک شهرستان در ایام نوروز گفت: با برپایی نمایشگاه بهاره از 17 اسفندماه سال گذشته به مدت 2 هفته، علاوه بر توزیع کالا و ارزاق عمومی مانند آجیل ، خشکبار ، پوشاک ، مرغ و گوشت منجمد و سایر کالاهای مورد نیاز شب عید، 27 تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی بین مردم توزیع شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و به دلیل دارا بودن مواهب الهی و طبیعی همچون دریا و تالاب بین المللی و جاذبه های گردشگری و تاریخی، هرساله در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی مقصد سفر مسافران بسیاری از سراسر کشور است.
7471 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ایام نوروز تعزیرات جاذبه های گردشگری خشکبار موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان