Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تماس تلفنی را با معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی برقرار ساخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و زیاد النخاله، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درخصوص تحولات اخیر به ویژه نتایج و پیامدهایی راهپیمایی بازگشت و گام‌هایی که باید دنبال شود و مکانیزم‌های تحکیم همکاری و هماهنگی‌های مشترک برای تقویت این تلاش‌ها که به نفع آرمان فلسطین باشد، گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه، این دو مقام در این تماس نقش مردم فلسطین و جان‌فشانی‌هایشان با دادن شهید و زخمی که تروریسم صهیونیستی را آشکارا رسوا و برملا کرد و به مساله فلسطین اعتبار بخشید؛ آن هم در زمانی که دشواری‌های بسیاری این مساله را تهدید می‌کند، ستودند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله بر لزوم افزایش تلاش‌ها برای مقدمه چینی جهت برگزاری راهپیمایی بزرگ در سالگرد نکبة و حضور مردم در این راهپیمایی تاکید کردند.

آنها همچنین بر روابط استراتژیک میان این دو جنبش و همسویی فکری و سیاسی در بیشتر مسائل به ویژه در حیطه اندیشه اسلامی و مقاومت و لزوم تحکیم همکاری‌های مشترک تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم