Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: سال گذشته آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف فنی به ۱۵ هزار متقاضی در استان ارائه شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان قزوین، منصور جلیلوند اظهار داشت: 9 هزار و 370 تن از این افراد متقاضی مرد بودند و سایر را زنان تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان آموزش‌های ارائه‌شده به این افراد در مجموع 2 میلیون و 765هزار نفر ساعت بوده است.

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزش‌های ارائه‌شده معادل با 120 درصد تعهدات آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین در سال 96 بوده است.

وی با اشاره به آموزش‌های مهارتی ارائه‌شده در بخش‌های مختلف،افزود: این آموزش‌ها شامل آموزش در مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، زندان‌ها و پادگان‌ها، مناطق روستایی، جوار دانشگاه ، صنایع و معادن، صنوف و اتحادیه‌ها، سکونت‌گاه‌های غیررسمی، مهارت‌آموزی در محیط کار و سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: آموزش‌های مهارتی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه و توانمند‌سازی نیروی انسانی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صنعتی بودن قزوین، داشتن توان فنی و مهارتی لازم برای نیروهای کار استان ضروری به شمار می‌رود که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این نیاز را برطرف می‌سازد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین همچنین گفت: آموزش‌های این اداره کل براساس نیازهای بازار کار و متقاضیان تهیه، تنظیم و ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/م

R41364/P1486/S6,63/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم

 آب سد طالقان سی ام فروردین و با تاخیر به اراضی کشاورزی رسید و سه روزی است که قطع و باعث خسارت به محصولات کشاورزی شده است.

کشاورزان برای انتقاد از این مشکلات و عدم رسیدگی به آن از سوی مسئولان مقابل استانداری جمع شدند.

 جمشیدی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گفت: آب قطع نشده، اما بخاطر وضعیت مخزن سد طالقان دبی آب کاهش یافته و این موضوع در حال پیگیری است.

جمشیدی افزود: این مشکل با توجه به آخرین وضعیت سد طالقان در حداقل زمان مرتفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم