Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره اعزام خادمان استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: به هر یک از استان‌ها، سهمیه‌ای برای اعزام خادم به یادمان‌های ملی در مناطق عملیاتی جنوب کشور اختصاص داده شده است که استان اصفهان بالغ بر 280 نفر خادم برادر و حدود 40 نفر خادم خواهر اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تعداد کمی بیشتر از سهمیه‌ای اختصاصی به استان اصفهان است، افزود: خادمان اصفهانی در قالب 4 دوره و به مدت 10 روز برای حضور در یادمان‌های مختلف در جنوب کشور اعزام شده‌اند، البته این خادمان در ابتدا در یادمان بیت المقدس نسبت به فعالیت‌ها و برنامه‌ها توجیه شده‌اند.

مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان تصریح کرد: بیش از 100 نفر خادم برادر در ایام نوروز و قبل از آن، در اردوگاه‌های استان اصفهان که محل اسکان زائران است، به خدمت‌رسانی مشغول بودند.

وی با اشاره به ترکیب سنی خادمان اعزامی گفت: بیشتر خادمان از قشر جوان و بالای 18 سال هستند، همچنین تمامی خادمان اعزامی برای نخستین بار به این مناطق اعزام شدند چراکه تعداد افرادی که برای خدمت به زائران راهیان نور در سایت کوله بار ثبت‌نام می‌کنند بسیار زیاد است و امکان اعزام افرادی که قبلاً در این مناطق حضور داشتند، وجود ندارد، البته تعداد محدودی از خادمان که فعالیت تربیتی و فرهنگی دارند ممکن است چند بار اعزام شوند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا نوروز 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد